ایجاد مدارس تضمینی برای ارتقاء وضعیت آموزشی

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ایجاد مدارس و سرانه مناسب آموزشی تضمینی برای بهبود ارتقاء وضعیت آموزشی در آینده کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز حضرت زهرا (س) در منطقه 6 تهران با حضور اسفندیار چهار بند رئیس آموزش و پرورش شهر تهران، حافظی  رئیس مجمع مدارس خیر ساز و جمعی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد. 

در طی این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت مدارس در آینده کشور تاثیر دارد، گفت: اگر بخواهیم هر کشوری را آینده پژوهی کنیم باید آن را در مدارس جستجو کرد و در واقع برای داشتن آینده‌ای خوب نسل امروز را باید به درستی پرورش داد. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کشورهای دیگر برای داشتن آینده‌ای خوب تلاش می‌کنند و ما نباید از این مسئله نسل‌مان را بی‌بهره بگذاریم. 

چهاربند تصریح کرد: یکی از آمارها و شاخص‌هایی که مربوط به آینده‌ای درخشان است شاخص فضای آموزشی است و در این فضاست که فرصت‌ها برای افراد خلق می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نهضت خیرین مدرسه‌سازی که این روزها در اوج خود فعالیت می‌کنند باعث افتخار کشور هستند چرا که بزرگان ما با درک این اهمیت که نیازمند فضای آموزشی مناسب هستیم برای آینده‌ای مناسب سرمایه گذاری می‌کنند. 

وی با بیان اینکه هر چه در آینده اتفاق می‌افتد مرهون فعالیت‌های امروز افراد است، خاطر نشان کرد: بنیاد خیرین مدرسه ساز آینده‌ای به مراتب روشن‌تر برای ایران اسلامی رقم می‌زند. 

وی در پایان به این نکته اشاره کرد: که منطقه 6 با احداث این فضای آموزشی در سرانه فضای آموزشی شش رتبه ارتقا پیدا کرده و اکنون در رتبه ششم تهران قرار دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار