طاهری: مذاکره ای با دایی نداشته ایم/ به برانکو اولتیماتوم ندادیم

علی اکبر طاهری در نشست خبری گفت: برانکو سرمربی ما است و به وی اولتیماتوم نداده ایم و با دایی هم مذاکره ای نداشتیم.

طاهری: مذاکره ای با دایی نداشته ایم/ به برانکو اولتیماتوم ندادیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهری در جمع خبرنگاران افزود: ما می‌توانیم همکاری بیشتری با حامیان مالی داشته باشیم تا بتوانیم از پتانسیل باشگاه به خوبی استفاده کنیم اگر به درستی این کار مدیریت شود آن وقت می‌توانیم از مجموعه برنامه‌ها، سرویس‌ها و تالار گفتگو کسب درآمد کنیم و استفاده درستی از برند باشگاه داشته باشیم.

طاهری تصریح کرد: چند وقتی است که خبرنگاران پیگیر موضوع اسپانسری هستند از این که  پاسخشان را ندادم، عذرخواهی می‌کنم به هر حال امروز در خدمتشان هستم تا پاسخ گوی سوالات باشند در حال حاضر باشگاه بر اساس یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت اداره می‌شود برنامه‌های که قصد اجرایشان را داشتیم هم زمان با حضور هیئت مدیره جدید بود.

وی بیان کرد: تیم‌های مذاکره کننده‌ای برای مذاکره با حامیان مالی ایجاد کردیم می‌خواستیم از پتانسیل باشگاه استفاده کنیم و با ایجاد فضای مجازی سرویس خدمات و هواداران ارائه دهیم.

وی در مورد مدت اسپانسری یکی از اپراتورهای تلفن همراه گفت: مدت زمان همکاری ما 2 سال است و اگر تعهدات انجام شود به دو سال دیگر تمدید می‌شود این اسپانسر یکی  از حامیان مالی ماست و از حامیان دیگر هم استفاده خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص نتایج این تیم گفت: رضایت ما رضایت هواداران است هر چه رتبه ما در جدول بالا تر باشد بهتر است، به هر حال ما نتایج خوبی کسب نکردیم امیدوارم بهتر از این شویم و در جام حذفی هم قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: ما به کادر فنی اولتیماتوم ندادیم و آنها کارشان  را انجام می‌دهند.

وی در مورد وضعیت شماره پیامکی 3090 گفت: ما فقط این شماره را قبول داریم و به هیچ شماره دیگری اعتقادی نداریم، هیچ کدام از شماره‌ها را از جمله 6090 را قبول نداریم چند بار از روابط عمومی اعلام کردیم که ما فقط 3090 را قبول داریم و اقدامات قانونی توسط پلیس فتا انجام دادیم.

وی در مورد تناقض‌های گفته شده بین سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس بر سر اعلام سامانه پیامکی گفت: تکلیف هواداران مشخص است ما با سامانه 3090 قرارداد داریم و این شماره رسمی است و سامانه 6090 از نظر ما اعتباری ندارد.

سرپرست باشگاه در مورد بودجه استقلال نسبت به پرسپولیس بیشتر است، بیان کرد: هر بودجه‌ای که از طرف وزارت خانه داده می‌شود به صورت مساوی است وزارت خانه دیگر نمی‌تواند به ما کند چون ردیف بودجه ندارد.

طاهری درباره این که داوری‌ها به سود استقلال است، بیان کرد: چنین چیزی برایم مهم نیست و فکر نمی‌کنم سازمان لیگ نظر خاصی نسبت به تیم‌ها داشته باشد و همه تیم‌ها از نظر این سازمان یک سان هستند فکر کردن به این موضوع بی احترامی به فدراسیون فوتبال است با وزیر ورزش جلساتی بسیاری برگزار کردیم که این جلسات اگر بیشتر از استقلالی‌ها نباشد کمتر از آنها نیست.

وی در مورد وضعیت بازیکنان بیان کرد: کادر فنی باید از بازیکنان رضایت داشته باشد و بازیکنان خارجی پولشان را دریافت می‌کنند مطالبات بازیکنان در دو بخش معوقه و جاری است که ما سعی می‌کنیم این معوقات را مدیریت می‌کنیم تعداد شکایت‌های بازیکنان خارجی زیاد است و ما باید ان را مدیریت کنیم.

طاهری در مورد عملکرد داوران گفت: ما دو نامه به سازمان لیگ برای اعتراض به داوری زدیم که هنوز جوابش را دریافت نکردیم.

وی در مورد این که چه وقت مدیر عامل می‌شود، گفت: سرپرستی من محدودیت زمانی ندارد من کارم را با همان اختیارات مدیر عامل انجام می‌دهم پرسپولیس یک شرکت است و موضوع سرپرستی در قانونی است، فدراسیون‌ها 3 تا 6 ماه می‌توانند سرپرست داشته باشند، اما سرپرستی در شرکت 3 تا 6 ماه نیست.

وی در مورد اسپانسری گفت: خیلی برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادند، حتی از حوزه خلیج فارس هم پیشنهاد داشتیم، اما به نتیجه لازم نرسیدیم در حال حاضر یکی از اپراتورهای همراه اسپانسر ماست، اما روی لباس تیم می‌تواند حامی دیگری قرار بگیرد در حال حاضر ما قراردادی با یکی از شرکت‌های تحت نظر اپراتور همراه بسته‌ایم تا در زمینه‌های مختلف بتوانیم با هم داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با علی دایی مذاکره‌ای نداشتیم و این موضوع صحت ندارد چرا که مربی داریم و تا پایان فصل با برانکو قرارداد داریم.

انتهای پیام/ ‌ 
برچسب ها: طاهری ، اسپانسر ، اپراتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.