کفاشیان: بازیکنان با حجاب اسلامی مقابل حریفان قدر خود پیروز شدند

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم تقدیر از ملی پوشان فوتسال که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: از مسئولین وزارت ورزش و جوانان به خاطر حمایت از بانوان تشکر می کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم تقدیر از ملی پوشان فوتسال از سوی وزرات ورزش و جوانان بعدازظهر امروز برگزار شد. علی کفاشیان در این نشست ضمن تشکر وتقیر از گودرزی و مسئولین وزارت ورزش و جوانان به خاطر تقدیر از بازیکنان، گفت: با توجه به اینکه رئیس کمیته فوتسال آسیا و عضو کمیته جهانی فوتسال در فیفا هستم، برنامه ریزی خوبی را برای فوتسال در نظر گرفته ایمو اکنون در سطح آسیا فوتسال در حال رشد و توسعه است. در گزارشی که فیفا ارائه دادم، اعلام کردم که فوتسال آسیا فراتر از کشورهای اروپایی و آفریقای جنوبی است و جلوتر از دیگر قاره ها فعالیتهای خود را انجام داده است. فوتسال ایران در آسیا حرف اول را می زند و عملکرد بسیار خوبی داشته و دارد. ضمن اینکه در این جلسه قرار شد تا در رده جوانان مسابقات فوتسال جایگزین رقابتهای المپیک فوتبال جوانان شود.

وی افزود: در جام باشگاههای آسیا تیم تاسیسات دریایی قهرمانی شد و تیم ملی فوتسال نیز عنوان قهرمانی رقابتهای قهرمانی آسیا در مالزی را برای اولین بار کسب کرد. در واقع در بخش اول مدیون زحمات کادر فنی بخاطر برنامه ریزی های مختلف هستیم و در بخش دوم برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان است. در واقع دو کشور ایران و ژاپن فقط دارای لیگ فوتسال منظم در قسمت بانوان هستند که این امر باعث شده تا تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در دو بعد فرهنگی و ورزشی باید توجه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشیم. بعد ورزشی که بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای افتخار آفرینی بکار گیرند و بعد فرهنگی نیز باید بگویم، علیرغم تبلیغات نامناسبی که در سطح دنیا وجود دارد، این بازیکنان نشان دادند که با حجاب کامل اسلامی می توانند با شایستگی در مقابل حریفان قدر خود پیروز شوند.

وی در پایان گفت: باید نگاه مستقلی به فوتسال داشته باشیم و بودجه خاصی را برای این رشته در نظر بگیریم تا بتوانیم با برنامه ریزی های دقیق، عملکرد مناسبی داشته باشیم. همچنین از تمامی مربیان و مسئولینی همچون خانم شجاعی در کنار این تیم حضور داشتند و سالیان سال برای موفقیت تیم ملی فوتسال تلاش کردند، تشکر می کنم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار