حواشی اختصاصی از دیدار حفاری - گیتی پسند

آخرین تلاش‌های خوراکچی برای بقا در گیتی پسند/ اختلاف طاهری و خوراکچی به زمین کشیده شد

مدیرعامل و مربی تیم گیتی پسند در جریان دیدار حفاری اهواز در مورد ادامه بازی یا بیرون کشیدن تیم اختلاف نظر داشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهای همزمان به پایان رسید که در یکی از حساس ترین این دیدارها تیم گیتی پسند در خانه حفاری به تساوی ۴-۴ رسید. این تساوی در حالی به دست آمد که اتفاقات دقایق پایانی با حواشی خاصی همراه بود. در این بازی و در فاصله یک دقیقه به پایان، تیم گیتی پسند دو بار از حفاری عقب افتاد.

در اکثر دقایق این دیدار فریادها و اعتراضات خوراکچی که بیشتر نمایشی دیده می شد ادامه داشت و این مسیله بعد از خوردن گل چهارم به اوج رسید. جایی که وی بازیکنان تیمش را به نشانه اعتراض از زمین بازی بیرون کشید. این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به نداشتن تایم اوت حفاری ها معتقد بودند این تاکتیکی برای استراحت دادن به تیم بوده است. اما این تاکتیک به کام علی طاهری مدیرعامل این باشگاه خوش نیامد و با اعتراض به خوراکچی تیم را به زمین مسابقه برگرداند که اتفاقا ۳۶ ثانیه پایانی با گل تساوی گیتی پسندی ها همراه شد.

شایعاتی که این روزها از تیم گیتی پسند به گوش می رسد نظیر اختلاف خوراکچی با بازیکنان و حتی اختلاف بین بازیکنان این تیم و … هرروز پررنگ تر شده و به نظر می رسد با جدی تر شدن این صحبتها خود خوراکچی هم احساس خطر کرده و این اتفاقات آخرین تلاشش برای ماندن در گیتی پسند باشد. تیمی که در نیم فصل اول بسیار از کورس قهرمانی جامانده و حتی دوم شدنش هم دور از انتظار است. این اتفاق برای گیتی پسندی ها که همیشه تا هفته پایانی شانس قهرمانی داشته اند سخت می باشد و باید منتظر بمانیم تا تکلیف این تیم مشخص شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار