کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولین جلسه دادگاه زنجانی ساعت 10 صبح روز شنبه برگزار می‌شود

وکیل بابک زنجانی گفت: اولین جلسه دادگاه زنجانی ساعت 10 صبح روز شنبه برگزار می‌شود.

اولین جلسه دادگاه زنجانی ساعت 10 صبح روز شنبه برگزار می‌شود"رسول کوهپایه‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری اولین دادگاه بابک زنجانی در روز شنبه 11مهرماه ساعت 10 صبح خبرداد و اظهار داشت: اولین جلسه دادگاه زنجانی ساعت 10 صبح روز شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کوهپایه‌زاده در مصاحبه‌ای با باشگاه خبرنگاران گفته بود: ظاهرا دادگاه در تاریخ مذکور برگزار می‌شود زیرا تاکنون هیچ پاسخی به استمهال ما داده نشده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت علنی برگزار شدن دادگاه بابک زنجانی آیا احتمال دارد موقعیت شخص یا اشخاصی به خطر بیفتد، افزود: تشخیص این موضوع با دادگاه است اما به عنوان وکیل بابک زنجانی فکر می‌کنم که علنی برگزار شدن دادگاه هیچ خللی به منافع ملی وارد نمی‌کند چرا که افکار عمومی و همچنین حقوقدانان و اهل فن به خوبی درمیابند این اتهامات چقدر واقعی و یا چه اندازه ناشی از هیجانات سیاسی و جنجال‌های رسانه‌ای است، ما از برگزاری علنی دادگاه استقبال می‌کنیم اما تصمیم و تشخیص با دادگاه است و همه باید در مقابل قانون تمکین کنیم.

وی در پایان گفت: بهتر است در پنج روز باقیمانده تا زمان برگزاری دادگاه در آرامش خبری باشیم.

شایان ذکر است، "بابک زنجانی" میلیارد معروف نفتی از ۹ دی‌ماه ۱۳۹۲ به اتهام فساد مالی در زندان به سر می‌برد.

گفتنی است،حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در هشتاد و سومین نشست خبری در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: این پرونده 209 جلد دارد که هر جلد حداقل 200 صفحه است.

وی با بیان اینکه 8 وکیل مشغول مطالعه پرونده بابک زنجانی هستند، افزود: پرونده نفتی بابک زنجانی و دو نفر از متهمین، هشت وکیل دارد که چهار نفر از طرف وزارت نفت، یک نفر از طرف بابک زنجانی و سه نفر از طرف دو متهم دیگر مشغول مطالعه آن هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار