جاش ارنست هدف مسکو از حملات هوایی در سوریه را به چالش کشید

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به آغاز حملات هوایی روسیه علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه گفت: هدف واقعی مسکو برای مبارزه با داعش با سئوالاتی روبه‌رو است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، "جاش ارنست،" سخنگوی کاخ سفید در کنفرانسی خبری با اشاره به آغاز حملات هوایی مسکو علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه گفت: محل‌هایی که روسیه در سوریه به آنها حمله کرده است قصد واقعی مسکو برای کمک به مبارزه با داعش را با سئوالاتی روبه‌رو می‌کند.

سخنگوی کاخ سفید افزود: محور اصلی گفتگوی نظامی مسئولان آمریکایی و روسیه برقراری ارتباط مخابراتی درباره عملیات نظامی و تضمین منطبق بودن اقدامات نظامی در سوریه بود.

جاش ارنست در ادامه تاکید کرد: مسئول ارشد آمریکایی حاضر در مذاکرات نظامی با روسیه درباره عملیات نظامی روسیه در سوریه ابراز نگرانی کرده است و علت اصلی این نگرانی محل‌هایی بوده که روسیه هدف قرار داده است.

وی ادعا کرد: تفاوت‌های عمده‌ای که در واکنش ایران و عربستان به حملات روسیه در سوریه بود، نشان می‌دهد که این حملات می‌تواند به طور بالقوه نگران کننده و مشکل زا باشد. ریشه بحران سوریه آشوب‌های سیاسی است و ما با روسیه برای حل سیاسی بحران سوریه تلاش می‌کنیم. بمباران کور روسیه علیه مخالفان سوری باعث طولانی شدن درگیری طائفه‌ای در سوریه می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار