عاشقان جان باز، بدون پول

برخی بازیکنان استقلال اهواز در حالی هم چنان صبورانه در کنار این تیم باقی ماندند که هنوز هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

عاشقان جان باز، بدون پول

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها باشگاه استقلال اهواز با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همین موضوع باعث شده است که بازیکنان  این تیم تا پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ پانزدهم هیچ حقوقی دریافت نکنند. پرداخت نشدن حقوق بازیکنان باعث شد که 5 تن از آنها با این باشگاه با سابقه با مشکل رو به رو شوند.

فرزاد آشوبی به دلیل این که محل مسکونی مناسب در  اختیار وی قرار نگرفت در هفته‌ی اخیر در کنار تیم‌ تمرین نکرد. محمد غلامی، سعید غزل، سعید سالار زاده و شاهین مجیدی هم به دلیل پاس نشدن چک‌هایشان تمرینات  استقلال اهواز را ترک کردند و در بازی هفته‌ی هفتم این تیم در لیگ برتر غایب بودند.

با این وجود تعدادی از بازیکنان استقلال اهواز همچنان در کنار تیم مانده‌اند و  تمام تلاش خود را برای موفقیت این باشگاه بزرگ و با سابقه انجام می‌دهند. شاید تصور شود که این بازکنان ارزش کینیه چندانی ندارد ولی با کمی تامل متوجه می‌شویم که اینگونه نیست.

کریمی: به خاطر پول از تیم نمی‌روم

پرویز کریمی یکی از این بازیکنان است وی که در ابتدای فصل حتی زمزمه پیوستنش به تیم فوتبال پرسپولیس به گوش  می‌رسید، در هفت  هفته ابتدایی لیگ، سه بار کلین شیت کرده است.

کریمی با وجود نارضایتی‌ای که از مسئولان باشگاه داشت در تمامی تمرینات حضور پیدا کرد و از جان و دل مایه گذاشت.

وی در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درست است که استقلال اهواز با مشکل مالی مواجه است، اما ما به خاطر تعهدی  که به باشگاه داریم و همچنین علاقه‌ای که بین ما و هواداران است پشت تیم را خالی نمی‌کنیم و تا پایان می‌جنگیم. نمی‌گویم که از این اتفاق ناراحت  نیستم ولی رفتن ما از باشگاه دردی را دوا نمی‌کند.

کلاه کج: به خاطر هواداران به استقلال آمدم

عادل کلاه کج هم دیگر بازیکن اهوازی است که از مشکل مالی رنج م ی‌برد ولی موفقیت استقلال اهواز برایش در اولویت است. کاپیتان سی ساله استقلال اهواز که سابقه حضور در تیم ملی و باشگاه‌های بزرگی چون سپاهان و پرسپولیس را در  کارنامه دارد، با وجود پیشنهادهای فراوان با مبالغ بالاتر از قرار داد فعلیش، تیم اهوازی را انتخاب کرد.

کلاه کج علت این انتخاب را علاقه‌ای که به هوارداران دارد دانسته و در اینباره اظهار کرد: من حتی در زمانی که در تیم رقیب استقلال اهواز یعنی فولاد خوزستان بازی می‌کردم، مورد لطف هواداران آبی پوش بود. آن‌ها به اندازه‌ای کمکم کردند که حتی نزدیکان من نکردند.

وی درباره علت حضورش در تمرینات با وجود مشکلات فراوان افزود: نمی‌گویم از  مشکل ناراحت نیستیم، اما ترک تیم و اعتصاب کردن، مشکلات حل نمی‌شود، حتی بدتر هم می‌شود.  این گونه نیست که تا آخر فصل پول نگیریم. بالاخره این اتفاق رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است که کلاه کج چندین بار در تمرینات، با بازیکنان تیم صحبت کرده و تلاش کرده آنها را متقاعد کند که به فعالیتشان درتیم ادامه دهند.

باید ببینیم که صبر بازیکنانی چون پرویز کریمی و عادل کلاه کج کی سر ریز می‌شود و آیا مسئولان باشگاه استقلال اهواز با پرداخت دستمزد بازیکنان، آنها را حفظ می‌کند یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار