کارت زرد به سرمربی استقلال اهواز؛

جایگاه بختیاری‌زاده متزلزل شد

قائم مقام باشگاه استقلال اهواز به سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص کادر فنی تیم هشدار داد.

جایگاه بختیاری‌زاده متزلزل شد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش بختیاری‌زاده کمتر از ده روز مانده به شروع لیگ پانزدهم به عنوان سرمربی این تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز معرفی شد. تیمی که با خرید سهمیه فولاد نوین پاس به این رقابت‌ها گذاشته بود.

به دلیل این که بختیاری‌زاده خیلی دیر به تیم اضافه شد و هم چنین بازیکنانی کمی که در اختیار داشت، از همان ابتدا تلاش کرد طوری به مصاف حریفان برود که در مرحله اول گ لی را دریافت نکند و البته تا  حدی موفق هم بود.

تساوی مقابل صبای قم در هفته اول و پیروزی  مقابل سیاه جامگان مشهد در هفته دوم باعث شد نگاه‌ها بیشتر به سمت بختیاری‌زاده و شاگردانش باشد.

اما از همین موقع بود که مشکلات باشگاه شروع و باعث شد که آبی پوشان اهوازی نتوانند در پایان هفته ششم بیش از 5 امتیاز کسب کنند و در جدول 16 تیمی لیگ برتر در رته 14 قرار گرفتند.

مشکلاتی مانند نداشتن زمین تمرین، حقوق نگرفتن بازیکنان، مشکلات مالی و...

اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین اتفاق که باعث بروز بقیه مشکلات این تیم شد، همان مشکل مالی بود ، به دلیل همین دستمزد نگرفتن برخی بازیکنان و مربی و حتی مدیر عامل تیم را ترک کردند و دست‌های بختیاری‌زاده خالی شد.

با وجود حمایت بسیاری از بازیکنان استقلال اهواز از سرمربی تیمشان، کارون یعقوبی قائم مقام باشگاه استقلال اهواز در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که بختیاری‌زاده باید کادر فنی خود را تقویت کند در غیر این صورت امکان تغییر وی هست.

یعقوبی: به بختیاری‌زاده تذکر دادیم

یعقوبی قائم مقام باشگاه استقلال اهواز در اینباره گفت: ما از بختیاری‌زاده حمایت می‌کنیم. اما به وی تذکر دادیم که باید کادر فنی تیم را تقویت کنند. این صبحت من در یک جلسه به ایشان اعلام شد. اگر اوضاع به همین منوال ادامه داشته باشد، تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

قائم مقام استقلال اهواز درباره خروج 4 بازیکن از اردوی این تیم و شایعه اخراجشان اظهار کرد: کسی آنها را اخراج نکرده است. این بازیکنان به دلیل این که با تیم تمرین نکردند در لیست 18 نفره باشگاه قرار نگرفتند. بعد از آن هم سوار ماشین‌هایشان شدند و اردو را ترک کردند. مسلم است که یک بازیکن نباید  چنین کاری را انجام دهد.

کسی به بختیاری‌زاده نگفت چمن را کوتاه کند

وی درباره چمن کوتاه کردن بختیاری‌زاده بیان کرد: کسی به سیاوش بختیاری‌زاده نگفت که چمن تمرین را کوتاه کند. کارگر چمن زن 15 دقیقه  استراحت کرد و در همان 15 دقیقه، به دلیل این که وقت فوت نشود، بختیاری‌زاده این  کار را انجام داد. او دوست داشت به کارگر ما کمک کند. همین! می‌توانست این کار را نکند کسی او را  مجبور نکرده بود.

یعقوبی از برگزاری اردوی یک هفته‌ای در تعطیلات خبر داد و اظهار کرد: اردوی یک هفته‌ای در یکی از استان‌ها برگزار خواهیم  کرد، هنوز مکان مشخص نشده اما این اتفاق به زودی خواهد  افتاد. دو بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

یا غلامی دروغ می‌گوید یا من!

کارون یعقوبی درباره اظهار نظر محمد غلامی که گفته بود خانه‌ای به من داده نشده گفت: من به او  خانه را نشان دادم. حالا یا او دروغ می‌گوید یا من. تکلیف او و دیگر بازیکنان به زودی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار