بندرعباس؛

عید غدیر خم روز بشریت است

امام جمعه بندرعباس گفت :عید سعید غدیر خم روز بشریت و انسانیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت ا... نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود : باید رفتار و کردار حضرت علی (ع) را به دنیا بشناسانیم تا همه دنیا از این صفات نیک الگو برداری کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : اختلاف و تفرقه زمینه نفوذ بیگانگان در جامعه را به وجود می آورد اما وحدت و اتحاد از حوادث تلخ مانند جنگهای داخلی جلوگیری می کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت : این نیرو پاسداران قانون در جامعه هستند که در هر شرایطی به بهترن نحو به مسئولیت خود عمل می کنند.

آیت ا... نعیم آبادی افزود : هرمزگان با خدمات ماموران نیروی انتظامی به یکی از امن ترین مناطق کشور تبدیل شده است.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به روز جهانی کودک گفت : یکی از حساسترین و مهمترین دوران انسان دوران کودکی است که از رفتار و گفتار والدین الگوبرداری می کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه 15 مهر روز روستا نامگذاری شده است گفت : باید عوامل مهاجرت روستاییان به شهر بررسی و از مهاجرت آنان که کاهش تولید را به دنبال دارد جلوگیری شود.

آیت ا... نعیم آبادی با اشاره به اینکه در کشور بسیاری از روستاها خالی از سکنه هستند افزود : مهاجرت روستاییان به شهر در هرمزگان در مقایسه با مناطق دیگر کمتر است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.