ساری ؛

آل سعود و وهابیت دشمنان بی چون و چرای شیعیان هستند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران از دشمنی دیرینه آل سعود و وهابیت با شیعیان اشاره کرد وگفت:اینان با بهره گیری از سیاست های آمریکا در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود گام برمی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی با اشاره به عید غدیر خم و این که بهره گیری از سخنان اهل بیت معصومین(ع) انسان را به مسیر سعادت و رستگاری حقیقی می رساند، گفت: امام علی(ع) از مقام وارسته و گرانقدری برخوردار است که در روز با ارزش امامت و ولایت این امام همام قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد معرفت خود را نسبت به سیره نورانی امام علی(ع) و اهل بیت معصومین(ع) ترویج داده و با بهره مندی از آن برای تکامل معنوی خود گام برداریم.

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به حوادث سرزمین منا تصریح کرد: حوادثی دردناک در حج امسال رخ داده است که اعیاد قربان و غدیرخم ما مسلمانان عزا شده است و در ناراحتی از دست دادن حجاج مسلمان به سر می بریم.

وی با بیان این که بی تدبیری آل سعود سبب کشته شدن جمعیت کثیری از مسلمانان شده است، گفت: آل سعود با عدم مدیریت خود این حادثه ناراحت کننده را رقم زده و ملت های مسلمان را عزادار کرده است.

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که انسان بدون ولایت راه به جایی نمی برد، گفت: بهره گیری از ولایت روح و جان انسان را به مراتب ارزشمند می سازد که نیاز است در راستای تمسک به ولایت کوشا باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: ولایت چراغ راه انسان برای دستیابی به بهترین امور است تا بتوانیم ایمان و معرفت خود را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است تقویت کنیم.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز کار پلیس عبادت و خدمت است که مجموعه عوامل نیروی انتظامی با تلاش های ارزشمند خود در حال برقراری امنیت در سطح جامعه هستند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: وهابیت ، دشمنان ، تقوا ، ترویج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.