اصفهان؛

جمع آوری برگ های پاییزی از مکان های پرتردد و خیابان ها

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: به منظور نظافت و تمیزی شهر اصفهان پاک سازی معابر از برگ های خشک درختان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان احمد رضا مصور با بیان این مطلب افزود:برگهای پاییزی درپارکهای سطح شهر جلوه زیبایی به فضای شهر می دهند از این رو جمع آوری برگ های پاییزی بیشتر در مکانهای پرتردد ،پیاد روها و خیابان ها به صورت پیوسته انجام می شود.

وی افزود: در پاییز به صورت ویژه به مساله آبگرفتگی توجه می شود تا درصورت بارندگی مشکلی برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در جهت رفع آبگرفتگی معابر ، ماشین آلات و نیروهای خدماتی در مناطق15 گانه وارد عمل می شوند و در صورت ایجاد مشکل به سرعت رسیدگی می شود.

مصور خاطرنشان کرد: رفع آبگرفتگی معابر و دفع آب های سطحی با انجام اقداماتی همچون ایجاد چاه های جذب آب روان، انجام تعمیرات در مکان هایی که مورد نیاز است، صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: پاک سازی معابر با استفاده از دستگاه های مناسب و نظارت بر بخش های مختلف در فصل پاییز به صورت پیوسته انجام می شود.

مصور عنوان کرد: تولید کمپوست از ضایعات فضای سبز یکی از اقداماتی است که هرساله انجام می شود و در فصل پاییز به دلیل افزایش ریزش برگ ها این کار با جدیت بیشتری دنبال می گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برای تولید کمپوست، برگ های میانه پاییز مناسب تر است، اظهار کرد: این اقدام هر ساله در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی بیان کرد:درمجموع پنج هزار نفر در قالب کارگروه های شرکت های پیمانکار و خدماتی در 15منطقه به شهروندان خدمات ارائه می کنند

انتهای پیام/ز
برچسب ها: برگ ، پاییز ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.