سرهنگ عابدي : اعمال محدوديت هاي ترافيكي مراسم تشييع پيكر قربانيان منا از فردا

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشرح تمهیدات ترافیکی مراسم خاکسپاری قربانیان منا پرداخت.

سرهنگ عابدي : اعمال محدوديت هاي ترافيكي مراسم تشييع پيكر قربانيان منا از فردا/آماده باش پليس از 9 صبحسرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت : با توجه به مراسم تشییع پیکر قربانیان حادثه منا در دانشگاه تهران که از ساعت 10 صبح برگزار می شود تمهیدات ترافیکی برای این مراسم پیش بینی شده است.

وي بيان كرد: در همين راستا از ساعت 9 صبح همكاران ما در معابر و خيابانهاي منتهي به دانشگاه تهران محل مراسم تشييع جهت روان سازي ترافيك حضور دارند.

سرهنگ عابدي اذعان كرد طول انقلاب از ميدان تا چهارراه ولبصعر و طول وليعصر از تقاطع انقلاب تا ميدان وليعصر ،ضلع شمالي از طول بلوار از ميدان وليعصر تا كارگر  ،طول خيابان كارگر از بلوار كشاورز تا ميدان انقلاب ، اين رينگي است كه ما محدوديت توقف و تردد را در نظر گرفته ايم و محدوديت ها از فردا اعمال مي شود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود : مسير جايگزين طول خيابان جمهوري ، طول خيابان  فاطمي ،طول خيابان  وليعصر،طول بلوار كشاورز ،طول خيابان حافظ شهروندان استفاده از وسايل نقليه عومي استفاده كنند.

سرهنگ عابدي در پايان عنوان كرد : از شهروندان تقاضا داريم از وسيله حمل و نقل عمومي استفاده كنند و در صورت نياز خودرو را در مكاني پارك كنند تا در برگزاري مراسم خلاء ايجاد نشود. 


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار