ادعای جان بولتون: امیدوارم اسرائیل به ایران حمله کند

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل به جان کری پیشنهاد کرد به دلیل نقشش در به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای ایران استعفا دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان واشینگتن اگزمینر، جان بولتون، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، در کنفرانسی در پاسخ به این سؤال که چطور باید توافق ایران را جبران کرد مدعی شد: بهترین کار این است که جهان 16 ماه به خواب برود تا رئیس‌جمهور بعدی آمریکا سر کار بیاید؛ زیرا در این مدت شرایط بهتر نخواهد شد.


او ادعا کرد: «تنها دو نتیجه را می‌توان از این توافق در دوران ریاست‌جمهوری اوباما انتظار داشت. یا ایران به سلاح هسته‌ای دست می‌یابد یا یکی از کشورهای خاورمیانه با حمله‌ای پیشگیرانه، از وقوع این اتفاق جلوگیری می‌کند».


این مقام سابق آمریکایی در ادامه ادعاهایش افزود: «مشخص است که اوباما قصد حمله به ایران را ندارد؛ اما امیدوارم اسرائیل این اقدام را انجام دهد».


جان بولتون همچنین از جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، خواست به دلیل نقشش در به نتیجه رسیدن توافق ایران، استعفا دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
بنی جون جان بولنون به ایران حمله کن جون جان بولتون جون جان بولتون.................................. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۳۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
خندم گرفته از این اظهار نظر.بزار بترکن از این همه بغض و کینه.بمیرید از این همه دشمنی.بمیریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید.
-
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
بی شعور زر زیادی نزن خودت هم می دونی حریف جبهه ی مقاومت نمی شی.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۵۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۴
بهش بگید زر نزن اونکه مال این حرفا نیست خودت متونی غلطی بکنی معطل نکن حمله کن تا به تو و هم فکرات بفهمونیم کجای کارند . متظریم خاک بر سر تان کنیم .
آخرین اخبار