لیبرمن خواستار اعمال سیاست‌های سختگیرانه علیه فلسطینی‌ها شد

رییس حزب "اسرائیل بیتنو" خواستار اعدام فلسطینی‌های شرکت کننده در حملات علیه صهیونیست‌ها شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، ‌"آویگدور لیبرمن" -- رییس حزب "اسرائیل بیتنو" -- طرحی برای جلوگیری از افزایش حملات مرگبار فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها ارائه کرد. حملات فلسطینی‌ها در روزهای گذشته مقامات رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است.

لیبرمن روز یکشنبه درصفحه فیس بوک خود اعلام کرد: در پاسخ به تهدیدات فلسطینی‌ها، اسرائیل نخست باید به صورت فوری کمک‌های مالی را به تشکیلات خودگردان فلسطین متوقف کند. وی معتقد است محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین شریک مناسبی برای صلح نیست.

وی در ادامه ادعا کرد: کابینه امنیتی اسرائیل باید با نابودی تمامی خانه‌های تروریست‌ها موافقت و شرکت کنندگان در عملیات‌های تروریستی را به اعدام محکوم کند.

رییس حزب "اسرائیل بیتنو" همچنین پیشنهاد داد راه امنی در کرانه باختری رود اردن برای گذر شهروندان صهیونیست ساخته شود. لیبرمن این پیام را پس از آنکه یک صهیونیست در پمپ بنزینی در بیت المقدس با ضربه چاقو مجروح شد، در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

عصر روز شنبه، یک فلسطینی، دو شهروند سرزمین‌های اشغالی را به هلاکت رساند و دو نفر را مجروح کرد. این مظنون به دست پلیس به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار