مشهد؛

محقق شده80 درصد برنامه های حوزه اقتصادی شهرداری مشهد

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد در دو سال اخیر عملکرد اقتصادی خوبی داشته و توانسته 80 درصد برنامه های حوزه اقتصادی را به مرحله اجرا در آورد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کمال سرویها با اشاره به پیشرفت چشم گیر نهاد شهرداری مشهد در دو سال اخیر نسبت به سال های گذشته افزود: این پیشرفت در حالی انجام شده که عملکرد اقتصادی شهرداری در سال های گذشته کمتر بوده است.

وی با بیان اینکه درصد تحقق بودجه در برنامه های پیش بینی شده دو سال اخیر افزایش یافته است گفت: درصد بودجه برنامه ها را افزایش داده ایم، اما به دلیل رکودی که در کشور جریان دارد، توان نقدی ما نسبت به سال گذشته متناسب بوده و یا در برخی موارد نیز کاهش یافته است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در مباحث اقتصادی و سرمایه گذاری باید از توان و نیروی مالی سرمایه داران نیز استفاده کرد، افزود: مشارکت سرمایه داران در برنامه های اقتصادی می تواند شهر را به سوی عمران و آبادانی سوق دهد و در این عمل نیز می توان از سرمایه داران خارجی و یا ایرانیان مقیم خارج نیز بهره برد.

سروی‌ها با بیان اینکه برای دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی پروژه‌ها به فراخوان گذاشته و به صورت مداوم از سرمایه‌گذاران برای حضور در پروژه‌ها دعوت می‌شود؛ گفت: با مشارکت سرمایه‌داران در مباحث اقتصادی و سرمایه‌گذاری هر دو طرف سود خواهند برد و در ادامه تعاملات خوبی را با این سرمایه گذاران شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.