مشهد؛

تاخير حركت اتوبوس هاي مسافربري به حداقل زمان ممكن رسيده است

مدير كل حمل ونقل و پايانه هاي خراسان رضوي گفت : يكي از معضلات ما در خدمت رساني به مردم تاخير حركت اتوبوس هاي مسافربري بود که تاخير در زمان حركت اتوبوس هاي مسافربري به حداقل ممکن رسیده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،وحدتی فرد افزود : در ابتداي تابستان امسال كارگروهي با محوريت تاخير اتوبوس ها با تشكيل شد و مشكلاتي را كه با آن روبه رو بوديم و زائران و مسافران نسبت به آن گله مند بودند را بررسی كرديم.

وي تاخير مسافر در زمان حركت، تاخير شركت مسافربري در خصوص صدور صورت وضعيت نهايي مسافران و نبود مسافر به اندازه كافي را عوامل موثر برای تاخير حركت اتوبوس هاي دانست و گفت : ما در کار گروهی که تشکیل شد براي هر كدام از این عوامل راه حل مناسبي را انتخاب و اجرائي كرديم.

مدير كل حمل ونقل و پايانه هاي خراسان رضوي با بيان اينكه در ايام تابستان امسال كمترين شكايت را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خصوص زمان تاخير اتوبوس هاي برون شهري در سراسر استان داشتيم افزود :خوشبختانه با اجراي راه حل هاي علمي و مناسبي كه در كارگروه ويژه تاخير زمان حركت اتوبوس ها دست پيدا كرده بوديم توانستيم ميزان شكايت مسافران را در اين زمينه به حداقل ممكن برسانيم.

وحدتي فرد گفت : در ايام تابستان امسال نزديك به 5 ميليون مسافر به وسيله اتوبوس هاي درون شهري به خراسان رضوي سفر كرده اند كه از اين تعداد 4 ميليون مسافر مقصد نهایی آنها مشهد مقدس بوده كه تعداد مسافران خروجي از استان هم بيش از 5 ميليون مسافر بوده كه از اين خروجي نزديك به 4 ميليون مسافر مربوط به شهر مقدس مشهد بوده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.