پیام معاون رئیس جمهور به جشنواره تئاتر ایثار:

هنرمندان عرصه ایثار، آیه‌ای از آیه‌های ایثار و تلاش هستند

معاون رئیس جمهور در پیامی به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار، تلاش هنرمندان عرصه تئاتر كشور در خلق آثار فاخر جهت به تصویر كشیدن مضامین پربهای ایثار و شهادت و حقایق صحنه‌های مقدس در خور تقدیر و ستایش دانست.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به این رویداد هنری، هنرمندان عرصه ایثار را آیه‌ای از آیه‌های ایثار و تلاش توصیف كرد كه هنرشان به تصویر كشیدن واژه های ارزشمند ایثار و شهادت است.

متن كامل این پیام به شرح زیر است:

ایثار بیانگر رشد و معرفت انسانی است ایثار از خود گذشتن است برای یافتن مفهومی برتر و والاتربه یقین هر اقدامی جهت حفظ، اشاعه و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، هنری بس ارزنده و شایسته است. هنر در تمامی عرصه ها اثرگذار و ماندگار است و اینك از هنرمندان وادی عشق و ایثار سخن به میان می آید، هنرمندان عرصه ایثار هر كدام آیه ای از آیه های ایثار و تلاش هستند و هنرشان به تصویر كشیدن واژه های ارزشمند ایثار و شهادت و نشان دادن دلاورمردی ها و جان فشانی ها و جان فشانی های انسان هایی از تبار قافله امام حسین (علیه السلام) و رادمردانی از كاروان علمدار كربلا است.

تلاش گرانمایه هنرمندان عرصه ئاتر كشور در خلق آثار فاخر جهت به تصویر كشیدن مضامین پربهای ایثار و شهادت و حقایق صحنه های مقدس در خور تقدیر و ستایش است. از این رواین جشنوراره زمینه های درخشانی را جهت تقویت و ارویج مفاهیم این حوزه فراهم خواهد ساخت و سعی بر آن است كه از تمامی هزیزانی كه در این عرصه تلاش می نمایند پشتیبانی نمایم و برای همه هنرمندان و دست اندكاران از درگاه ایزد منان بهروزی، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

یادآوری می‌شود پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار از 15 تا 20 مهر سال جاری به دبیری حسین‌علی بیات از سوی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار