سنندج؛

اجرای طرح داناب برای چهارمین سال متوالی در استان کردستان

طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) برای چهارمین سال متوالی در استان کردستان به اجرا درآمد که 40 هزار دانش آموز کردستانی تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، طرح داناب با اعتبار 100 میلیون تومان در سال تحصیلی 94-93 در کردستان به اجرا درآمد.

این طرح با 426 رابط و نماینده آموزش و پرورش در 16 شهرستان و منطقه استان کردستان شامل نواحی یک و دو سنندج، دیواندره، کامیاران، بانه، بیجار، سقز، قروه، دهگلان، مریوان، سروآباد، کرانی، موچش، زیویه، کلاترزان و سریش آباد برگزار شد.

همچنین 564 مدرسه متوسطه اول در سراسر استان کردستان تحت پوشش آموزش‌های طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در سال تحصیلی 94-93 قرار گرفته‌اند که جامعه هدف 40 هزار و 82 دانش آموز دختر و پسر بودند.

اجرای فرایند آموزشی طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در استان کردستان در سال تحصیلی94-93 نیز شش ماه به طول انجامید که در این مدت 16 جلسه آموزشی برای آموزگاران مدارس هر منطقه و یک جلسه اختصاصی برای مدیران مناطق توسط رابطان آموزشی برگزار شد.

امسال 767 اثر از مدارس و دانش آموزان سراسر استان به اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای کردستان ارسال شده که داوری آثار رو به اتمام است.

گفتنی است، داناب طرحی ملی است با هدف آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی دانش آموزان مقطع متوسطه اول (راهنمایی سابق) در زمینه مسائل و چالش های آب کشور که با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و با تکیه بر مبانی علمی و به طور یکسان و هماهنگ در سراسر کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: طرح ، داناب ، اجرا ، اعتبار ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.