کرمانشاه؛

دستگیری بدهکار ميلياردي بانکي در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری بدهکار ميلياردي بانکي در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از کرمانشاه؛سردارمنوچهر امان اللهي گفت: نيروي انتظامي در راستاي وظايف و رسالت ذاتي خود و اجراي فرمان 8 ماده اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در برخورد با مفاسد اقتصادي و بستر سازي براي ايجاد فعاليت هاي اقتصادي سالم و امن و تحقق عملي شعار مبارزه با فساد اقتصادي و مالي با همکاري و صدور حکم قضائي، يکي از بزرگ ترين بدهکاران کلان سيستم بانکي استان را دستگير و روانه زندان کرد.

امان اللهي ادامه داد: در پي شکايت يکي از بانک هاي استان کرمانشاه مبني بر کلاهبرداري ميلياردي تيم ويژه اي از کارآگاهان مجرب پليس آگاهي تحقيقات خود را براي دستگيري متهم آغاز کردند.

وي ادامه داد: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، متهم به بهانه راه اندازي کارخانه و کارآفريني در سال 1390 از بانک 375 ميليارد ريال وام دريافت کرده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقيقات دريافتند که متهم، قطعه زميني به متراژ 144هزار متر مربع را در شهرک صنعتي "فرامان" کرمانشاه خريداري و با وثيقه گذاشتن زمين به ارزش چهارميليارد ريال، مبلغ وام خود را در قالب تسهيلات ريالي و ارزي دريافت کرده بود.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم به جاي راه اندازي کارخانه و کارآفريني با وام ميلياردي به فعاليت هاي غير اقتصادي پرداخته است.

امان اللهي ادامه داد: با تلاش شبانه روزي کارآگاهان پليس آگاهي کرمانشاه و نيز اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات نامحسوس آنها، محل اختفاي متهم در يکي از هتل هاي شهر کرمانشاه شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه گفت: شب گذشته طي يک عمليات ضربتي، متهم دستگير و با قرار 160 ميليارد ريالي روانه زندان شد.

وی افزود:به منظور جلوگيري از تضييع بيت المال، پليس با همکاري قوه قضائيه در حال توقيف اموال متهم در شهرهاي کرمانشاه و تهران است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.