بندرعباس؛

مشکلات مالی بازهم کار دست آذرخشی داد

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بعد از باخت سنگین تیمش مقابل دبیری تبریز و به دلیل مشکلات مالی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: روزپیکر به دلیل اینکه مسئولان باشگاه به تعهدات خود نسبت به پرداخت مطالبات کادر فنى و بازیکنان عمل نکرده اند از سمت خود کناره گیری کرد.

موسى زاهدى درخصوص اینکه با این شرایط وضعیت آذرخش چه خواهد شد افزود: فعلا باید منتظر واکنش مدیرعامل باشگاه و مسئولان هرمزگانى به استعفای روزپیکر باشیم.

اضافه می شود تیم آذرخش بندرعباس از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و بازیکنان و کادرفنی این تیم تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده اند و وعده های مسئولان هم تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است.

پیش از این هم یکبار دیگر تمرینات تیم آذرخش به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان و کادرفنی چندروزی تعطیل شده بود.

تیم آذرخش بندرعباس در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور دیروز مقابل میزبانش تیم دبیری تبریز شکست سنگین ۸ بر ۳ را تجربه کرد.

در پایان نیم فصل نخست تیم آذرخش بندرعباس با ۳ برد، ۵ مساوی ، ۵ باخت و کسب ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

آذرخشی ها امسال نخستین فصل حضور خود را در لیگ برتر فوتسال تجربه می کنند.

نارنجی پوشان بندرعباسی سال گذشته با هدایت عباس روزپیکر در لیگ دسته اول نائب قهرمان شدند و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.