اردبیل؛

برگزاری سی‌و دومین اجلاس سراسری معاونان و رؤسای شهرداری‌ها در اردبیل

سی و دومین اجلاس معاونان و رؤسای سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی کلان شهرها و مراکز استان‌ها در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در سی و دومین اجلاس معاونان و رؤسای سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی کلان شهرها و مراکز استان‌ها در اردبیل اظهار داشت: این اجلاس فرصتی بزرگ برای تعامل شهرداران و رؤسای سازمان‌های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی است تا توسعه پایدار به صورت همه‌جانبه در شهرهای کشور انجام شود.

وی گفت: حضور شهرداران و رؤسای سازمان‌های فرهنگی ورزشی شهرهای کشور امروز در اردبیل یک حرکت فرهنگی بسیار عظیم است که می‌تواند این همایش علاوه بر توسعه برنامه‌های فرهنگی گامی بسیار بزرگ در راستای توسعه پایدار شهری باشد.

 لطف‌اللهیان با بیان اینکه اجلاس شهرداری‌ها در اردبیل یکی از مهم‌ترین اجلاس در کشور محسوب می‌شود، افزود: بررسی پایدار اجتماعی یک بررسی بسیار جدی در این اجلاس است که شهرداران و رؤسای سازمان‌های فرهنگی ورزشی می‌توانند با ارائه پیشنهادها و راهکارها برای تحقق این امر سهیم باشند.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی‌های اساسی مشارکت‌های مردمی در توسعه و آبادانی شهر افزایش یابد، گفت: این امر یکی از نیازهای اساسی در شهرها است و باید شهرداری‌ها و رؤسای سازمان‌های فرهنگی ورزشی توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.