قاسم جعفری 2 فیلم سینمایی می‌سازد

درحالی‌که پیش‌تولید فیلم «پیچ تند» به کارگردانی قاسم جعفری برای شروع فیلم‌برداری در روزهای نخست آبان‌ماه آغاز شده، این کارگردان آخر هفته راهی کانادا شد تا مقدمات تولید فیلم جدیدش را فراهم کند.

قاسم جعفری 2 فیلم سینمایی می‌سازد
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی‌که پیش‌تولید فیلم سینمایی «پیچ تند» به کارگردانی قاسم جعفری برای شروع فیلم‌برداری در روزهای نخست آبان‌ماه آغاز شده، این کارگردان آخر هفته راهی کانادا شد تا مقدمات تولید یازدهمین فیلمش را هم با عنوان «ملودی شرقی» در این کشور فراهم کند. سفری که نشان می‌دهد جعفری پس از مدتی غیبت قصد دارد با توپ پر و دو فیلم با داستان‌هایی از جنس کارهای پرمخاطبش به بدنه تولید سینمای ایران بازگردد.

دهمین فیلم: پیچ تند
دهمین فیلم قاسم جعفری با فیلم‌نامه‌ای از خودش و خسرو نقیبی داستان گروهی جوان است که به جاده می‌زنند تا روزهایی سرخوشانه را از سر بگذرانند غافل از این‌که سرنوشت دیگری در انتظارشان است. تاکنون حضور اشکان خطیبی، پریناز ایزدیار، شهرزاد جعفری، پردیس احمدیه و جمشید هاشم‌پور در این فیلم قطعی شده و قرار است به این جمع چند چهره جوان دیگر برای ایفای نقش‌های مکمل اضافه شوند. مدیر فیلم‌برداری کار تازه جعفری، مرتضی غفوری خواهد بود تا این فیلم جاده‌ای را که موضوعش حول موسیقی و جوانان می‌گذرد مقابل دوربین ببرد. پیش‌تر جعفری با حال‌وهوای مشابه «پیچ تند» دو فیلم سینمایی «گرگ و میش» و «بازنده» را کار کرده بود و خلاصه‌داستان فیلم می‌تواند یادآور موفق‌ترین سریال او یعنی «خط قرمز» هم باشد. با تکمیل گروه فنی و تیم جلوی دوربین، فیلم‌برداری «پیچ تند» ابتدای آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

یازدهمین فیلم: ملودی شرقی  
فیلم دیگر جعفری که بلافاصله پس از اتمام فیلم‌برداری «پیچ تند» در کانادا مقابل دوربین خواهد رفت، درباره ایرانیان مهاجر است اما محورش را یک داستان عاشقانه پیش خواهد برد.

«ملودی شرقی» همانند آخرین فیلم به‌نمایش درآمده جعفری یعنی «پروانگی» انگلیسی‌زبان خواهد بود و فیلم‌برداری آن ژانویه ۲۰۱۶ در ونکوور کانادا آغاز می‌شود. سفر کارگردان هم در مرحله پیش‌تولید فیلم قبلی، برای بازبینی لوکیشن‌ها و انتخاب عوامل غیرایرانی انجام شده است. از ایران تنها فرهاد صبا به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری و یکی از چهره‌های سرشناس سینمای ایران به‌عنوان بازیگر اصلی مرد، او را در «ملودی شرقی» همراهی خواهند کرد و سایر عوامل همه از کانادا انتخاب خواهند شد. «ملودی شرقی» محصول Vortex cinema inc. خواهد بود. آخرین فیلم قاسم جعفری «عین‌شین‌قاف» این روزها در نوبت اکران پاییز سینماهای کشور است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.