داریوش فرهنگ در افتتاحیه فیلم "چندمتر مکعب عشق":

برادران محمودی با پول توجیبی خودشان این فیلم را تهیه کردند/امیدوارم گرفتار ماجراهای جایزه و اسکار نشوند

فیلم "چندمتر مکعب عشق" لابه‌لای همه زشتی‌ها، آهن و پولاد، فقر و فلاکت چیزی جز چند متر مکعب عشق نمی‌خواهد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی "چند متر مکعب عشق" در "ایوان شمس" با حضور جمعی از سینماگران و عوامل فیلم از جمله داریوش فرهنگ، مسعود رایگان، سام قریبیان، میلاد کی مرام، نوید محمدزاده، سعید سهیلی، هومن سیدی، لاله اسکندری، آزاده صمدی و...برگزار شد.


 
فرزاد حسنی که مجری برنامه را برعهد داشت با تحسین از بازی ساعد سهیلی"چندمتر مکعب عشق" گفت: آشنایی دیرینه من در تلویزیون و کارهای ترکیبی با برادران محمودیبر می‌گردد و جمشید را ما کشف کردیم و در تله فیلم‌های او بازی کردیم.
 
این مجری از فیلم "چند متر مکعب عشق" به خاطر داشتن قصه متفاوت برخلاف داستان های رایج امروزی تعریف کرد و اظهار داشت: داریوش فرهنگ در برنامه هفت، 3 بار از این فیلم به عنوان یک اتفاق خارق العاده نام برد و مدافع فیلم شد.


 
در ادامه برادران محمودی روی صحنه آمدند و مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.
 
نوید محمودی تهیه کننده فیلم "چندمتر مکعب عشق" در خصوص نحوه تولید فیلمش گفت: همیشه فکر می‌کردم فیلم اول فیلم سختی است تا زمانی که ساخته شود ولی الان به این نتیجه رسیدم که فیلم اول فیلم سختی است تا موقعی که دی‌وی‌دی آن به دست مردم برسد این 5 روزی که از اکران فیلم می‌گذرد انگار 5 سال بر من گذشته است. 
 
سپس جمشید محمودی کارگردان فیلم با ابراز خوشحالی از حضور مردم در این جشن از دغدغه ساخت فیلم بعدی خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم از اهداف قدیم عقب نیافتیم.

 

وی ادامه داد: لوکیشن فیلم برعکس نظریات تعدادی که فکر می‌کردند ارزان قیمت بوده، بسیار برای ما پرهزینه بود.
 
در ادامه، فرزاد حسنی از هومن سیدی، سام قریبیان و محمد حسن زاده (پایه گذار برنامه نیمرخ) تجمید و  همچنین از بنیامین بهادری که برای دومین بار تیتراژ یک فیلم بعد از "گرگ و میش" (قاسم جعفری) را اجرا کرده، تشکر و قدردانی شد.
 
پس از اتمام پخش آنونس فیلم با تیتراژ بنیامین بهادری، داریوش فرهنگ روی صحنه آمد و از هنرمند‌ها و از جمع خرد ورز‌ها تعریف کرد و گفت: خوشحالم که یکی از مشوقین و حامیان این فیلم هستم و زمانی که این فیلم را در جشنواره داوری کردم، با صدای بلند مورد تشویق من قرار گرفت.


 
وی ادامه داد: این فیلم لابه‌لای همه زشتی‌ها، آهن و پولاد، فقر و فلاکت، چیزی جز "چند متر مکعب عشق" نمی‌خواهد.
 
این هنرمند بیان کرد: برادران محمودی با همت زیاد و پول توجیبی خود در شرایط سخت رکود سینمای امروز ما بدون حمایت دولتی و بخش خصوصی این فیلم را تهیه کردند که نیاز به حمایت و دست مریزاد دارد.
 
فرهنگ اظهار داشت: امیدوارم این دو برادر گرفتار ماجراهای فستیوال و جایزه و اسکار و... نشوند تا باعث نشود مسیر اصلی خود را گم کنند.
 
این بازیگر ادامه داد: همانطور که آن‌ها "چند متر مکعب عشق" را فریاد می‌زنند، امیدوارم جواب را به وسیله شما تماشاگران دریافت کنند، مثل سلاح و کوه است اعمال ما و دنیا.

 
وی از اولین ساخته خودش به نام "طلسم" نام برد و گفت: این فیلم در عمق و معنا راجع به عشق بود اما راجع به غیبت عشق و در آن زمان کسی مجاز نبود در فیلم به طور مستقیم راجع به عشق و دوستت دارم حرفی بزند و به جای واژه دوستت دارم،‌به تو محبت دارم را می‌گفتیم و حق به تصویر کشدن نگاه‌های عاشقانه دو نفر را نداشتیم.
 
این بازیگر در پایان خطاب به هنرمندان واقعی اظهار داشت: دنبال پول نروید،‌ بگذارید پول دنبال شما بیاید و مغرور بودن خود را در این زمینه مثال زد که هیچوقت دنبال پول نرفته و یقین دارد که پول دنبال او می‌گردد.
 
گفتنی است با اتمام سخنان داریوش فرهنگ یکبار دیگر آنونس فیلم نشان داده شد و از رامبد جوان و رسول صدر عاملی تشکر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار