یاسوج ؛

کهگیلویه و بویراحمدرتبه نخست کشور در سرانه فضاهای ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان رتبه نخست کشور در سرانه فضاهای ورزشی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛جهانبخش ایزدپور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با افزایش فضاهای ورزشی که در دو سال اخیر صورت گرفته جهش خوبی در رشد استعدادها داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه در استان از استاندار و مسئولان ارشد اجرایی تا نمایندگان مردم در مجلس و متولیان ورزش به دنبال کمک به توسعه فضاهای ورزشی و افزایش سرانه این فضاها در استان هستند.

وی گفت: در سال گذشته و سال جاری تعداد زیادی سالن و زمین چمن به فضاهای ورزشی استان اضافه شد که به همراه ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج همه موجب شد تا جهش بزرگی در رشد سرانه فضای ورزشی داشته باشیم.

ایزدپور از رتبه خوب این استان در کشور خبر داد و گفت: اکنون در کشور رتبه نخست سرانه فضاهای ورزشی را داریم که با 1.7 سانتی‌متر مقام نخست از آن کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسئول افزود: در بین 17 آیتم که وزارت ورزش و جوانان تعریف کرده استان ما در آیتم سرانه فضاهای ورزشی در کشور رتبه نخست را دارد که موفقیتی بزرگ برای ما به شمار می‌رود.

وی گفت: به جز این، یکی دیگر از اقدامات خوبی که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان داشته‌ایم برگزاری مجمع هیئت‌های ورزشی بوده که این کار و تعدد آن در همه سال‌های گذشته کم‌نظیر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بدو ورود به استان از مهم‌ترین رویکردهای ما خارج کردن هیئت‌های ورزشی از بلاتکلیفی بود که برای این کار برای اکثر هیئت‌ها مجمع برگزار کرده‌ایم در حالی که در گذشته بسیاری از هیئت‌ها با سرپرست اداره می‌شد و مشکلاتی را برای رشته‌ها به وجود آورده بود.

این مسئول گفت: برای دو تا سه هیئت دیگر در استان باید رئیس انتخاب شود که به دنبال برگزاری انتخابات هستیم.

وی حضور اکثر رؤسا و دبیران فدراسیون‌های کشور در استان را یکی دیگر از موفقیت‌ها ذکر کرد و گفت: با حضور مسئولان عالی فدراسیون‌ها در استان توانستیم کمبودها و توانمندی‌های خود را به آن‌ها معرفی کنیم که در کمک به رفع مشکلات ورزشی استان بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: سرانه ، ورزش ، فضا ، هئیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.