یاسوج؛

ساخت 22 زمین چمن فوتبال خدمت ماندگار دولت یازدهم در گچساران

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت و بهره برداری از 22 زمین چمن مصنوعی فوتبال خدمت ماندگار دولت به مردم این دو شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج غلامرضا تاجگردون  افزود: روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، مناطق 500 دستگاه و کوی 108 دستگاه شهر دوگنبدان، تپه نورالشهدا و برمایون از جمله مناطق احداث زمین چمن های ورزشی فوتبال در گچساران و باشت بوده است.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: 30 طرح زمین چمن فوتبال در گچساران و باشت بهره برداری یا در مراحل پایانی است که از این تعداد 18 طرح در گچساران و 12 مورد در باشت قرار دارد.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها سرانه فضای ورزشی این دو شهرستان که تا پیش از این 81 سانتی متر بود به حدود 100 سانتی متر رسیده است.

وی با اشاره به این که شش زمین چمن مصنوعی دیگر در این دو شهرستان در حال ساخت است تصریح کرد: این پروژه ها تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بیان کرد: این طرح ها با 140 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه اهدایی وزارت نفت از دو سال تا پیش تاکنون اجرا شده است.

تاجگردون با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ورزش همگانی برای سلامت مردم و قهرمان پروری ابراز امیدواری کرد: این امر بتواند گامی گرهگشا برای ترویج بیشتر ورزش در بین نسل جوان باشد.

وی با یادآوری حضور 20 تیم ورزشی گچساران در رقابت های ورزشی کشور و شش تیم لیگ برتری افزود: این شهرستان قابلیت تبدیل به قطب ورزش کشور را دارد.

شهرستان های گچساران و باشت با 150 هزار نفر جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد حدود 20 هزار نفر ورزشکار دارند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.