کرمانشاه؛

750 هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت در کشور

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت کشور گفت : 750 هزار پیشکسوت در کشور داریم و امیدواریم با بهره گیری از این پتانسیل بزرگ بتوانیم در انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر و آیندگان موفق باشیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سردار مهدی محمدی‌فر در همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس که در اداره کل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه برگزارشد، گفت : دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سه دکترین متفاوت برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده اند، که اولین دکترین استفاده از جنگ سخت، برخورد خشن و نظامی بود.

وی بیان داشت : دکترین دوم طراحی شده از سوی دشمنان برای ضربه زدن به نظام را دکترین جنگ نرم بود که این دکترین نیز پس از 30 سال نتوانست دستاورد لازم را برای دشمنان به همراه داشته باشد .

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت : دکترین سوم طراحی شده از سوی دشمنان برای ضربه زدن به نظام قدرت هوشمند است ودشمن مسیر مذاکرات را برای ورود به این دکترین انتخاب کرده است که امید است با پیروی از مقام معظم رهبری و با حفظ ارزش‌های نظام در جریان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بتوانیم از این دکترین نیز با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.