اردبیل؛

کاهش 15 درجه ای دمای هوا و بارش باران در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش‌های پاییزی در اغلب مناطق استان اردبیل تا اواسط هفته آینده تداوم و افت دما از هشت تا ۱۵ درجه تداوم خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی مهر با بیان اینکه سامانه بارش از روز گذشته وارد استان شده است، تصریح کرد: این سامانه موجب شد در اغلب مناطق استان شاهد بارش باران باشیم.

وی بیشترین میزان بارش را متعلق به مناطق مرکزی و جنوبی استان دانست و تاکید کرد: با این وجود در مناطق شمالی نیز بارش به ثبت رسیده است و هم اینک بارش ها در اغلب مناطق استان تداوم دارند.

مدیر کل هواشناسی استان با بیان اینکه بیشترین بارش با ۳۹ میلی متر در نیر و کمترین با دو میلی متر در پارس آباد به ثبت رسیده است، ادامه داد: در کوثر ۳۰ میلی متر، در اردبیل و سرعین ۲۹ میلی متر، در نمین ۲۴ میلی متر و در خلخال ۱۲ میلی متر ثبت شده است.

وی افزود: همچنین میزان بارش در فرودگاه اردبیل ۱۶ میلی متر، در گرمی ۱۲ میلی متر و در مشگین شهر و بیله سوار ۱۱ میلی متر طی روز و شب گذشته است.

دولتی مهر در خصوص افت ناگهانی دما در اغلب مناطق استان نیز افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته افت دما از هشت تا ۱۵ درجه تداوم خواهد داشت و تا روز یکشنبه ما شاهد افت تدریجی دما خواهیم بود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، دما ، بارش ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.