لرستان؛

خسارت بارش شدید باران به مزارع و باغات پلدختر

فرماندار پلدختر گفت: بارش باران شدید و تگرگ علاوه بر آب‌گرفتگی معابر سطح شهر، خساراتی به مزارع، منازل، باغات و تأسیسات زیربنایی شهرستان پلدختر وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ندرمنان افزود: تا این لحظه خسارت جانی ناشی از بارش تگرگ در این شهرستان به فرمانداری گزارش نشده است ولی  به تأسیسات آب، برق، مخابرات و محصولات کشاورزی خساراتی وارد کرده است.

وی افزود: به‌ محض باخبر شدن و دریافت گزارش از خسارات وارده ناشی از بارش شدید و سنگین باران و تگرگ، تیم‌هایی به مناطق خسارت‌دیده جهت تعیین میزان خسارت اعزام می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به بارش شدید باران و تگرگ سنگین ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان پلدختر به حالت آماده‌باش کامل بسر می‌برد.

بارش شدید و سنگین تگرگ که از ساعت 18 پنج‌شنبه به مدت 15 دقیقه ادامه داشت سبب آب‌گرفتگی معابر شهرستان پلدختر شد که تردد خودروها و عابران را با مشکل مواجه کرد.

بارش تگرگ که هرکدام حدود 400گرم وزن داشت سبب ریزش کوه در برخی نقاط و جاده‌های مواصلاتی و شکستن آجر دیوار برخی منازل و فرورفتن بدنه برخی خودروها و شکسته شدن شیشه آن‌ها شد.

بارش شدید باران سبب قطع برخی از جاده‌های روستایی و افتادن یک دستگاه خودرو سواری پراید در روستای چم گردله پلدختر به چنگال سیلاب شد و از طرفی با توجه به آغاز فصل پاییز بارش باران خساراتی به مزارع صیفی‌جات وارد کرد.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: خسارت ، بارش ، شدید ، باران ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.