لرستان؛

تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی کودک و محیط زیست درلرستان

شعار ملی دنیا با لبخند کودکان زیبا است از ده نفر برگزیدگان مسابقه کودک و محیط زیست تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز لرستان؛ رئیس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست لرستان در این خصوص گفت: این مراسم که با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست، اموراجتماعی استانداری،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و مربیان و تعدادزیادی از کودکان ونوجوانان عضو مراکزفرهنگی هنری خرم آباد درسالن آمفی تئاترکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان برگزارشد.

 مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تبریک هفته ملی کودک گفت: کودکان بایستی بعنوان همیاران محیط زیست در خانواده باشند وهنگام عزیمت به طبیعت حافظ محیط زیست بوده و با طبیعت و حیات وحش با مهربانی رفتار کنند.

فتحی بیرانوند در ادامه با هدف ارتقای فرهنگ و دانش زیست محیطی کودکان بعنوان یکی از مخاطبین اثرگذار جامعه پرسش هایی را در خصوص محیط زیست و مناطق زیست محیطی استان برای کودکان حاضر در سالن مطرح کردند و مقرر شد به افرادی که به سئوالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جوائزی با همکاری کانون و امور اجتماعی استانداری اهداء گردد. سپس از آن از ده نفر از برگزیدگان مسابقه کودک و محیط زیست با اهدا لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.