سمنان؛

اولین نمایشگاه نقاشی کودک و خیال گرایی در استان سمنان

ششمین همایش نقاشی کودک و اولین همایش و نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان استان سمنان با عنوان "نقاشی کودک و خیال گرایی" هجدهم مهر در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دراین همایش که با حضور با حضور اسدالله شریعت پناهی و جمال الدین اکرمی عضو هیئت مدیره انجمن نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک ایرات بود از کتاب مبادی و مبانی نقاشی کودکان نوشته محمدحسن جواهری رونمایی شد.

مولف کتاب مبادی و مبانی نقاشی کودکان با بیان اینکه این کتاب با مشترکات نقاشی کودکان گرد آوری شده است گفت : این کتاب شامل 11 فصل ، آیتم ها و مختصات نقاشی کودکان را در سنین مختلف را تشریح می کند.

آذرخش جواهری مسئول برگزاری ششمین همایش نقاشی کودک در سمنان گفت : 103 اثر از سوی کودکان هنرمند شهرهای مختلف به ابن جشنواره رسیده است.

وی گفت : از بین آثار ارسالی به دبیرخانه این همایش 12 اثر از دامغان و 9 اثر از شاهرود، 24 اثر از کودکان گرمسار و بقیه از آموزشگاههای شهرستان سمنان بوده است.

در پایان هم 9 اثر منتخب از سوی داوران معرفی و تقدیر شد.

نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان استان سمنان با عنوان "نقاشی کودک و خیال گرایی" مدت یک هفته در نگارخانه طبقه فوقانی مجتمع فرهنگی هنری کومش عصرها از ساعت 16 تا 20 برای بازدید دائر است.


انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.