ساری ؛

بهره برداری از 2 شرکت بزرگ صنعتی در مازندران

2 شرکت بزرگ صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و مسئولین کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندارن؛رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندارن گفت:شرکت پلی استایرن سهند با تولید سالانه 60 هزار تن پلی استایرن انبساطی و با سرمایه گذاری 153 میلیارد تومان در شهرستان بابل با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

محمد پورعمران با بیان اینکه تولیدی این واحد به عنوان ماده اولیه صنایع پائین دستی پتروشیمی به کار خواهد رفت،افزود: با افتتاح این کارخانه برای 150 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه ارزبری این واحد تولیدی 24 میلیون یورو می باشد .

وی با اشاره به افتتاح ویدئو کنفرانسی شرکت فولاد بهمن در بشل تصریح کرد: این شرکت که در زمینه تولید ورق های رنگی و فرم دهی آن فعالیت دارد با سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد تومانی و همزمان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل این شرکت به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این شرکت 130 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

محمد پور افزود: محصولات شرکت فولاد بهمن علاوه بر بازار داخلی به کشور های مختلف صادر می شود همچنین با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت بابل موکت نیز مورد بازدید واقع خواهد شد .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.