مشهد؛

برگزاری نشست های خراسان شناسی با موضوعات مختلف پیرامون خراسان بزرگ

مدير موزه بزرگ منطقه ای خراسان از برگزاری نشست های خراسان شناسی دراين موزه با حضور كارشناسان، اساتيد، مديران متخصص و افراد صاحب نظر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر موزه منطقه ای خراسان گفت: با آغاز فعالیت فاز دوم بهره برداری موزه ، نشست های خراسان شناسی با موضوعات مختلف پیرامون خراسان بزرگ برگزار می شود.

رجبعلی لباف خانیکی آغاز نشست ها را در روز بیست و دوم اعلام کرد و گفت: در نشست اول که با عنوان «خراسان » برگزار خواهد شد، سخنرانان در مورد جغرافیای تاریخی خراسان - باستان شناسی خراسان و تاریخ خراسان مباحث خود را ارایه خواهند كرد.

به گفته مدیر موزه بزرگ منطقه ای خراسان ، این موزه در راستای اهداف پژوهشی و علمی خود و با هدف تبدیل شدن به کانون فعالیت ها و مبادلات علمی حوزه خراسان و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش دارد از این به بعد نشست های خود را پیرامون موضوعات مختلف حوزه خراسان شناسی همچون فرهنگ عامه، باستان شناسی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر خراسان، هنرو ادبیات در قالب سخنرانی های علمی برگزار كند.

لباف خانيكي ضمن امیدواری از تداوم این حرکت و به نتیجه رسیدن آن افزود: اميدواريم با استقبال محققین ، اساتید و دانشجویان و افراد مختلف این حرکت بصورت دائمی در برنامه های آتی موزه قرار گرفته و تداوم یابد و در آینده نیز پژوهش های مذکور در قالب فصلنامۀ پژوهشی در اختیار دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و علاقه مندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.