مشهد؛

اعزام دو هزار مبلغ در ایام محرم و صفر به شهرستانهای استان خراسان رضوی

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت : امسال در ایام محرم و صفر دو هزار مبلغ خواهر به شهرستانهای استان خراسان رضوی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران حجت السلام و المسلمین علی بخشی درحاشیه همایش فعالان فرهنگی حاشیه شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بابیان اینکه هزارو 800نفر از این مبلغان برادر و 200 مبلغ خواهر هستندافزود: برنامه‌های این مبلغان تبلیغی در دهه اول محرم و دهه آخر صفر است .

وی گفت: ماه محرم ماه یادآوری و آشنایی با حادثه عاشورا ایثار و شهادت و موضوعات جهان اسلام و فاجعه منا است و باید از این ظرفیت استفاده و در تبیین آموزه های عاشورایی بهره برد.

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: محتوای تبلیغی لازم در حدود 100‌صفحه گردآوری شده که در اختیار مبلغان اعزامی قرار خواهد گرفت و از مبلغان می‌خواهیم که با ارتباطی گرم و صمیمی با جوانان برخورد کنند و آموزه‌های عاشورا را با زبان روز به آنان بیاموزند

بخشی افزود: فرصت تبلیغی ماه محرم، تأثیرگذارترین مسئله فرهنگ‌ساز در میان سایر فرصت‌هاست و گسترش فرهنگ دینی، تبلیغ و ترویج ارزش‌های الهی، فرهنگسازی برای امر به معروف و نهی از منکر و برکات ماه محرم باید در سطح جامعه نهادینه شود.

وی گفت: مبلغان از روز پنج شنبه در سه هزار و سیصد مسجد و هیات ها حضور خواهند داشت .

انتهای پیام//گ

برچسب ها: مبلغ ، محرم ، صفر ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.