قزوین؛

21مهر، آغاز سرشماري آزمايشي نفوس و مسکن

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: طرح آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 94 به صورت پایلوت در چهار استان کشور شامل قزوین، هرمزگان، گلستان و ایلام برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ابوالفضل یاری افزود سرشماري آزمايشي نفوس و مسکن به دو شيوه اينترنتي و حضوري صورت مي گيرد.

یاری درخصوص اجرای طرح آزمايشي سرشماري نفوس و مسکن درشهرستان آبیک  خاطرنشان کرد: سرشماري کامل‌ترين و موثرترين شيوه براي جمع‌آوري اطلاعات مورد نياز کشور است  که هر 5 سال یکبار انجام می شوند.

 مدیر اجرای آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 94 استان قزوین، گفت: اجرای طرح آزمایشی با توجه به اینکه در هر سرشماری نسبت به دوره قبل تغییراتی در روش اجرا صورت می گیرد، با هدف بررسی روش ها و برطرف نمودن نقص های احتمالی انجام می شود.

مدیر اجرايي طرح آزمايشي سرشماري نفوس و مسکن استان  افزود اين رويداد ملي، از 21 مهر تا چهار آذر امسال،براي اولين بار به دو شيوه اينترنتي ومراجعه حضوري با استفاده از تبلت اجرا خواهد شد.

 ابوالفضل یاری  تعداد پرسش های مربوط به آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال را که در استان قزوین در شهرستان آبیک انجام می شود، 30 مورد خواند و گفت: شهروندان آبیکی در صورت پرکردن پرسشنامه از طریق اینترنت، باید کد آماری مربوط به خود را دریافت و آنرا به ماموران آمارگیر، هنگام مراجعه به درب منازل تحویل دهند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: طرح ، آزمایشی ، آبیک ، مسکن ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
با سلام و احترام
یه انتقاد کوچیک دارم عکس مناسب با خبر نیست . این سرشماری با تبلت انجام میگردد و ثبت اطلاعات ان اینترنتی است