با حضور شریعتمداری؛

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در مازندران افتتاح شد

با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اسلامی ایران در شهر ساری مرکز استان مازندران افتتاح شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری روز یکشنبه در این مراسم با بیان اینکه این سامانه به منظور پاسخگویی دولت تدبیر و امید به درخواست‎های مردمی راه‌اندازی شده است، گفت: دولت پاسخگو به دنبال ارتباط نزدیک تر با مردم و رفع مشکلات آنهاست و سامد برقرار کننده این ارتباط است و دولت تمایل دارد تا این روش جایگزین نامه و دیگر روش های درخواست و ارایه نظرات و پیشنهادات از سوی مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه ما از گذشته شاهد بودیم مردم درخواست‌هایی را در سفرهای مردمی به صورت نامه به رییس جمهور ارجاع می‌دادند که این امر مردم را به شدت دچار زحمت می‌کرد، افزود: بر این‌ اساس این مرکز راه‌اندازی شد و این امکان را برای مردم فراهم می‌کند تا مردم نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به رییس جمهور از طریق شبکه پاسخ‌گویی ارائه کنند.

معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه این اطمینان به مردم مازندران داده می‌شود که درخواست‌های آنها پاسخ داده می‌شود، اظهار کرد: اپراتورها به صورت 24 ساعته پاسخ‌گوی مردم هستند و درخواست‌های مردمی نیز در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

همچنین استاندار مازندران نیزدر این مراسم گفت: با راه اندازی سامانه 111، مردم بدون زحمت و رایگان در هر موقعیتی می توانند درخواست های خود را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: تمام نیازها و درخواست ها برای شتاب بخشی به توسعه استان در نشست های کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به طور یقین در سفر رییس جمهوری به مازندران شاهد اعلام خبرهای خوشی از ایشان در حوزه کشاورزی و گردشگری و راهسازی خواهیم بود.

گفتنی است در این سامانه 250 اپراتور نظرات، پیشنهادها و مطالبات مردم مازندران را تا 24 ساعت پس از سفر رییس جمهوری به صورت چهار شیفت و به صورت الکترونیکی ثبت و ضبط می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
مراکز ارتباط مردمی در تمام مراکز استانها در دولت قبل تشکیل شده بود و آقایان با روی کار آمدن تمام مراکز را تعطیل و کارکنان آن را اخراج کرده بودند خدا را شکر بعد از دو سال فهمیدند که چه اشتباهی کردند ولی به چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار