گوشی طلا استون ماریتن را امتحان کنید+ عکس

"استون مارتین" شرکت خودروسازی انگلیسی است که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۱۳ توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین تاسیس شد. شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۱۳ توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت استون مارتین به تازگی یک تلفن همراه معرفی کرده است. این تلفن همراه که Aston Martin Racing ۸۰۸ یا AMR ۸۰۸ نامیده می‌شود، یک موبایل بسیار گران قیمت برای علاقه‌مندان به اتومبیل‌های استون مارتین است. این تلفن‌همراه برای رقابت با محصولات Vertu و Porsche Design شرکت بلک‌بری ساخته شده است.


گوشی طلا استون ماریتن را امتحان کنید+ عکس!

ظاهر این گوشی مانند محصولاتی که شرکت‌های Vertu و بلک‌بری ساخته‌اند، کاربران را به دو گروه تقسیم کرده است. روی AMR ۸۰۸ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۰۱ استفاده شده که نزدیک به ۲ سال از عمر آن می‌گذرد. این دستگاه دارای دو گیگابایت رم است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن دیده می‌شود. استون مارتین برای این تلفن همراه یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با کیفیت HD را در نظر گرفته است.

گوشی AMR ۸۰۸ با قیمت ۳۹۰۰ یورو به فروش خواهد رسید. مدل دیگری هم از آن در نظر گرفته شده که با طلای ۱۸ عیار ساخته می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۱۹۰۰۰ یورو خریداری کنند. این گوشی در تاریخ ۲۴ آذر ماه در شهر لندن به فروش خواهد رسید.


گوشی طلا استون ماریتن را امتحان کنید+ عکس!

گوشی طلا استون ماریتن را امتحان کنید+ عکس!

گوشی طلا استون ماریتن را امتحان کنید+ عکس!

گوشی طلا استون ماریتن را امتحان کنید+ عکس!



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار