سنندج؛

اعلام برنامه های اوقاف وامورخیریه کردستان درماه محرم

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان برنامه های اوقاف کردستان در ماه محرم را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛حجت الاسلام محمود یوسفی ضمن اعلام آمادگی بقاع متبرکه برای اجرای امینانه نیت واقفین و میزبانی عزاداران حسینی در ایام سوگواری ماه محرم، گفت: از ابتدای ماه محرم الحرام ویژه برنامه بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شهرستانهای سنندج، بیجار، قروه و کامیاران برگزار می شود.

وی افزود: در تاریخ دوم محرم بقاع متبرکه هاجر و سارا (س) و سید جلال ایدین «بابا گرگر» (ع) شهرستان قروه، ابراهیم، اسماعیل و محمد(ع) شهرستان بیجار و مسجد امام حسین کامیاران میزبان تجمع بزرگ عاشورائیان لبیک یا حسین(ع) می باشند.

معاون فرهنگی اوقاف کردستان بیان کرد: تجمع بزرگ شیرخوارگان حسینی از دیگر برنامه های بصیرت عاشورایی می باشد که در بقاع متبرکه و حسینیه‌های بیجار، قروه، سنندج و کامیاران برگزار می شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه «احلی من العسل» ویژه نوجوانان حسینی (ع) در مدارس و بقاع کامیاران و سنندج برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: در 12 محرم بقاع متبرکه سید جلال الدین (ع) قروه، پیرتاج بیجار، هاجر خاتون(س) سنندج و مسجد امام حسین کامیاران برگزار کننده تجمع بزرگ رهروان زینبی می باشند.

وی در پایان با اشاره به تلاش کارکنان و هیات امناء برای برگزاری هرچه بهتر سوگواره بصیرت عاشورایی در اماکن متبرکه استان، گفت: در همین راستا قرارگاه استانی بصیرت عاشورایی برای کنترل و نظارت بر آمادگی بقاع متبرکه در این مراسم شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: برنامه ، اعلام ، محرم ، تجمع ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.