لزوم بررسی احداث شهر جدید در تهران با وجود کمبود منابع

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهر با وجود کمبود منابع و آب ظرفیت پذیرش واگذاری جدیدی ندارد که باید به این مسئله توجه شود.

لزوم بررسی احداث شهر جدید در تهران با وجود کمبود منابعبه گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران جوان،اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در تذکر پیش از دستور با اشاره به احداث شهر جدید خوارزمی در جنوب شهر تهران اظهار کرد: جلسه خوبی با استانداران و فرمانداران داشتیم اما پیرامون آن مسئله‌ای پیش آمد که لزوم به تذکر آن می‌بینیم و آن احداث شهر جدیدی به نام خوارزمی در جنوب شرق تهران است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با سرمایه گذارانی از شرکت عمران و بهسازی مطالعاتی را در خصوص احداث شهر جدیدی به نام خوارزمی در جنوب شرق تهران انجام داده‌اند که  کمیسیون شهرسازی و معماری باید به این موضوع حساس باشند و به آن رسیدگی کنند چرا که با وجود کمبود منابع و آب پیش از این تحمل فشارواگذاری را نداریم.

وی تاکید کرد: دیگر شهر تحمل آن را ندارد که واگذاری جدیدی به آن اضافه شود.

شاکری در تذکر دوم خود بادرخواست از معاونت فرهنگی واجتماعی هنری بیان کرد: در آستانه ایام محرم هستیم و هیات شروع به کار می‌کنند و از این رو تقاضا دارم تا مکان‌های امنی برای برگزاری هیات‌ها ایجاد کرده است چرا که در این هیات‌ها ارزش‌ها به نسل‌های جوان انتقال داده می‌شود و باید نسبت به برگزاری هر چه بهتر آن توجه کنیم.

شاکری همچنین درخواست کرد تا مکانی به نام سردار شهید همدانی که پیشنهاد آن ارائه شده است نامگذاری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار