خرمگاه: بلوغ تاکتیکی نفت نتایج ضعیف را جبران می کند

مربی تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: نفت به بلوغ تاکتیکی خوبی رسیده و این موضوع نتایج ابتدای فصل را جبران می کند.

محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: نفت در دیدار مقابل استقلال تهران نشان داد که تا حدود 70 درصد به تاکتیک های مدنظر مربیان دست یافته است و این موضوع در مصاف با ذوب آهن اصفهان نمود بیشتری یافت اما برای رسیدن به هارمونی تیمی لازم به تمرینات بیشتری نیاز داریم.

وی افزود: از دلایل ضعیف نتیجه گرفتن نفت در هفته های ابتدایی فصل جاری می توان به عدم برگزاری اردوی پیش فصل و تغییرات زیاد در فهرست بازیکنان اشاره کرد.

البته با توجه به تعداد زیاد دیدارهای فصل قبل نفت نسبت به سایر تیم های لیگ برتر و لزوم استراحت بیشتر بازیکنان زمانی هم برای برگزاری اردو نداشتیم.

وی درباره تقابل نفت و گسترش فولاد در هفته هشتم لیگ برتر بیان کرد: به طور حتم با در نظر گرفتن این موضوع که فراز کمالوند از مربیان با دانش ما  است که تیم های وی نمایش هایی تاکتیکی و هدفمند ارایه می دهند تقابل دشواری با گسترش فولاد تبریز داریم.
امیدوارم تفکرات کادر فنی نفت به خوبی به بازیکنان القا شده و بتوانیم با دست پر تبریز را ترک کنیم.

خرمگاه ادامه داد: کادر فنی نفت از توانایی های بازیکنان تیم آگاهی دارد و می داند آنها با رسیدن به بلوغ تاکتیکی نتایج ضعیف ابتدای فصل را جبران می کنند.

خوشبختانه حمایت مدیریت باشگاه نفت نیز با درک فوتبالی خود و حمایت از اعضای تیم در روزهای سخت ابتدای فصل روحیه ها را در سطح مناسبی حفظ کرد.

خرمگاه در مورد دلیل رسانه ای نشدن حکم انضباطی علی رضا بیرانوند گفت: علی رضا بیرانوند اشتباهی مرتکب شد و کادر فنی وی را در اختیار باشگاه قرار داد.

صدور حکم بیرانوند و اعلام آن مربوط به باشگاه نفت است ما وظیفه داشتیم با مدیریت کردن اشتباهات این چنینی که ممکن است برای هر بازیکنی تکرار شود از بروز مجدد آن جلوگیری کنیم. این موضوع تمام شده و از رسانه ها می خواهم دیگر به آن نپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار