خرمگاه: برای مظلومی متاسفم

مریی تیم فوتبال نفت تهران گفت : این که پرویز مظلومی چنین دستیاری دارد تاسف بار است

خرمگاه: برای مظلومی متاسفم به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد خرمگاه پس از کنار رفتن استقلال در جام حذفی بیان کرد: پس از شکست وجود تبریک گفتن به حریف را داشتیم اما اینکه از آن طرف حرکات ناشایستی انجام شد، کار قشنگی نبود.
 
وی افزود: ما هم خیلی استقلال را  بردیم، اما هیچ گاه به نیمکت حریف توهین نکردیم. مربی استقلال اگر با دست اشاره‌ای انجام دهد متفاوت است تا اینکه مشت گره بکنند و به طرف نیمکت اشاره ناجوری داشته باشد.
 
مربی تفت ادامه داد: این بازی قشنگ را به فوتبال ایران و استقلالی ها تبریک می گویم ولی از این که اسم مجید صالح به عنوان همکار من بیاید حس خوبی نداشته و متاسف می  
شوم.

خرمگاه درباره رفتارهای عصبی صادقیان در حریان بازی بیان کرد: هر کسی شرایطی دارد، از اول فصل بازی های زیادی از پیام گرفتیم و وی مشکلی نداشته است. باید صادقیان را مهار کنیم و در مجموع جوانان باید کمک شوند.
 
خرمگاه افزود : صالح باید مکتب استقلال را یاد بگیرد، من به‌عنوان یک استقلالی ناراحتم و به مظلومی هم گفتم که متأسفم که چنین دستیاری دارد و این کارهای غیرحرفه‌ای را انجام می‌دهد.
 
وی ادامه داد :صالح قبل  از بازی به سمت بیرانوند و مطهری رفته و درباره نیمکت نشینی با آن ها صحبت کرده است. این رفتار اصلاً حرفه‌ای نیست و متعجبم که با برخورد جدی نمی شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار