خرمگاه: قابلیت تیمی نفت اثبات شده است

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نتایج اخیر این تیم در غیاب برخی بازیکنان ثاثیرگذار، قابلیت‌های نفت را ثابت کرد.

محمد خرمگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران و برنامه‌های این تیم در تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر گفت: دور جدید تمرینات نفت از روز یک‌شنبه آغاز می‌شود. البته سه بازیکن ما در تیم‌ملی بزرگسالان و چهار بازیکن در اردوی تیم ملی امید حضور دارند و این موضوع سبب می‌شود نتوانیم با تمام نفرات، تمرینات را پیگیری کنیم.

وی افزود: البته بازگشت سه بازیکن مصدوم به تمرینات خبر خوشحال‌کننده‌ای است و امیدوارم با اضافه‌شدن نفرات ملی‌پوش روند مثبت نفت همچنان ادامه داشته باشد.

 خرمگاه در مورد صعود نفت به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی بیان کرد: قابلیت بازیکنان نفت در بازی مقابل پدیده ثابت شد. چرا که تیم ما هفت بازیکن اصلی و مؤثر خود را در این دیدار و چند مسابقه قبل از آن در اختیار نداشت و همچنین که جوانان تیم اجازه ندادند خللی در نتیجه‌گیری و وضعیت روبه‌رشد نفت ایجاد شود نشان از شایستگی آن‌ها دارد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد بازی‌های سخت این تیم در شروع مجدد رقابت‌های لیگ اظهار داشت: در لیگ برتر بازی سخت و آسان وجود ندارد. هر دیداری در این رقابت‌ها شرایط و دشواری‌های خاص خود را دارد و هر چند نفت در شروع مجدد لیگ با تیم‌هایی مدعی چون سپاهان و پرسپولیس  تقابل خواهد داشت اما برای تمام این بازی‌ها برنامه ویژه‌ای دارد.

خرمگاه درباره زمان بازگشت علی‌رضا بیرانوند به ترکیب اصلی نفت گفت: هیچ باشگاهی در بستن قرارداد با بازیکن تعهد نمی‌دهد که آن بازیکن به طور حتم در ترکیب اصلی قرار گیرد. 
امیدوارم بیرانوند با رقابتی سالم و جوانمردانه نظر کادر فنی را برای بازگشت به ترکیب اصلی جلب کند. ضمن این که وحید شیخ ویسی در دروازه نفت روزهای ایده‌آلی را پشت سر می‌گذارد و طبیعی است که مربیان به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زنند. البته هر دورازه‌بانی که در تمرینات نفت شایستگی و قابلیت‌های بالاتری نشان دهد. به طور حتم گزینه اصلی کادر فنی برای حراست از دروازه نفت است.

وی در مورد تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: هر چند نفت در ابتدای لیگ به دلیل دیر استارت زدن تمرینات و جذب نفرات جدید تا حدودی از تعطیلی رقابت‌ها استفاده کرد اما در کل وقفه مداوم در برگزاری لیگ را به ضرر کیفیت این تیم مسابقات می‌دانم.

طبیعی است تیم‌‌هایی که در شرایط آرمانی به سر می‌برند با این تعطیلی و وقفه‌ها  در روند تاکتیکی و فنی خود با خلل مواجه می‌شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار