حقیقی تمرین نکرد، جهانبخش و منتظری غایبین تمرین امروز تیم ملی

تمرینات تیم ملی پیش از دیدار مقابل ترکمنستان برگزار گردید و دارای حواشی نیز بود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تمرینات تیم ملی در حالی از ساعت یازده آغاز شد که علیرضا حقیقی دروازه بان شماره یک تیم ملی همراه با سایر ملی پوشان وارد زمین نشد و همراه علیرضا جهانبخش و پژمان منتظری غایبین تمرین امروز تیم ملی بودند. 
 
با تصمیم کادرفنی سعید عزت الهی، امید ابراهیمی و اشکان دژاگه پاسخگو سوالات خبرنگاران شدند و درباره شرایط تیم ملی صحبت کردند. 
 
سردار آزمون  مهاجم تیم ملی کشورمان که به دلیل مصدومیت دیدارهای مقابل ترکمنستان و گوام را از دست داده بود کنار خط ایستاد و نظاره گر تمرینات ملی پوشان شد. 
 
در ابتدای تمرینات ملی پوشان کارهای تاکتیکی خود را مرور کردند و پس از دویدن دور زمین کارهای تاکتیکی خود را پیگیری کردند. 
 
سنگربان تیم ملی نیز زیر نظر دن گاسپار تمرینات اختصاصی انجام دادند و خود را مهیا دیدار با ترکمنستان می کنند. 
 
کارلوس کی روش نیز مشغول چیدمان مدافع تمرینی و نظاره گر تمرینات شاگردانش است.

کی‌روش با تقسیم کاورهای زرد بین مدافعان، قرمز بین هافبک‌ها و سفید بین مهاجمان تیم ملی آن‌ را در یک نیمه زمین به انجام فوتبال درون تیمی مشغول کرد.

در این تمرین بازیکنان به تناوب جایگاه خود را عوض می‌کردند ضمن اینکه با تغییر کاورهای خود تغییرات تاکتیکی سرمربی تیم ملی را تمرین می‌کردند.

علیرضا بیراوند، اخباری و مکانی نیز به تناوب درون دروازه قرار می‌گرفتند و دو دروازه‌بان دیگر زیر نظر دن‌کاسپر تمرین اختصاص انجام می‌دادند.

کی‌روش در حین تمرین با قطع‌کردن روند تذکرات لازم را جهت درست انجام دادن تدابیر تاکتیکی خود می‌داد.

عزت‌اله پورغاز، مدافع ملی‌پوش ملوان و محمدرضا اخباری دروازه‌بان ملی پوش تراکتورسازی در حین تمرین آسیب جزئی دیدند که کادر پزشکی تیم ملی به سرعت به مداوای آن‌ها پرداختند.

سردار آزمون مهاجم مصدوم تیم ملی نیز با پیاده‌روی در کمپ و شوخی با افشین پیروانی موجب خوشحالی مدیر فنی تیم ملی شد.

سیگار نکشیدن یکی از عکاسان در  حین تمرین تیم ملی سبب شد پیروانی به شوخی از حراست تیم ملی خواست تا آن عکاس را از تمرین اخراج کند.
 برخی از داوران که برای تست آمادگی جسمانی در کمپ تیم‌های ملی حضور دارند با آمدن به کنار زمین عملکرد شاگردان کی‌روش را زیر نظر گرفتند.

مهرداد خانبان آمالیزور تیم ملی با قراردادن دوربین روی سکوهای کمپ تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد. کی‌روش در اواسط تمرین بازیکنان را به میانه زمین فراخواند و نکات تاکتیکی لازم را به آن‌ها گوشزد کرد.

وی تاکید زیادی روی نفوذ از جناحین و پاس‌های رو به عقب هافبک‌های تیم ملی برای استفاده سایر هافبک‌ها داشت.


پس از بیست‌و‌پنج دقیقه تمرین شامل حفظ توپ، سانتر از جناحین و پرسینگ، کارلوس کی‌روش بازیکنان تیم ملی به دو گروه تقسیم کرد که در گروه اول مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری وظیفه داشتند سانترهای ارسالی خسرو حیدری و رامین رضائیان از سمت راست را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کنند.

 در گروه دوم میثم مجیدی، عزت‌اله پورغاز، مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا به سمت دروازه محمدرضا اخباری پنالتی زدند و در گروه سوم اشکان دژاگه،سعید عزت‌اللهیف امید ابراهیمی، احسان حاج صفی و کاوه رضایی به زدن ضربه کاشته و عبور توپ از آدمک‌ها به سمت دروازه سوشا مکانی پرداختند.

البته آندو تیموریان، حسین کنعانی‌زادگان و مسعود شجاعی در کنار افشین پیروانی بودند و در این بخش تمرین ملی‌پوشان را همراهی نکردند.
لوسیانو کروز پس از ضربه برگردان فوق‌العاده طارمی که وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد به وجود آمده و طارمی را در آغوش گرفت.

مربیانی که مشغول گذراندن کلاس‌های آسیا هستند در کنار زمین حضور یافته و تمرین ملی‌پوشان را نظاره کردند. تمرین ملی‌پوشان کشورمان در ساعت 12:30 پس از سرد کردن بازیکنان به اتمام رسید.

 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار