سبزپوشان و معضلی به نام دیدار دوستانه

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای تعطیلات لیگ در پی برگزاری دیداردوستانه است.

سبزپوشان و معضلی به نام دیدار دوستانه

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی دومین جلسه تمرین خود را عصر امروز در مجموعه ملت آغاز می‌کند که پس از تعطیلات لیگ و اضافه شدن بازیکنانش به تیم ملی این روزها به دنبال پیدا کردن حریف تدارکاتی برای این تعطیلات است.

علی همام و ولید اسماعیل دو بازیکن لبنانی سبزپوشان پس از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس عازم  این کشور شدند تا در  اردوی تیم ملی حضور یابند.

کاوه رضایی مهاجم ملی پوش کشورمان پس از آغاز اردوی تیم ملی در تهران به این تمرینات اضافه شد و نمی‌تواند تمرینات ذوب آهن را در تعطیلات همراهی کند.

صائب محبی، احسان پهلوان، حجت حق وردی، دانیل اسماعیل فر نیز به جمع ملی پوشان تیم امید اضافه شدند، مهرداد قنبری و محمد نژاد مهدی نیز به دلیل مصدومیت در این اردو حضور نخواهند داشت.

شاگردان یحیی گل محمدی که در تعطیلات قبلی با تیم‌های گیتی پسند اصفهان و تیم امید ذوب آهن دیدارهای تدارکاتی برگزار کردند در این روزها با معضل دیدار تدارکاتی رو به رو شده اند.

علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دراین باره گفت: با برخی تیم‌ها برای انجام بازی دوستانه صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم اما با توجه به فشردگی بازی لیگ‌های پایین‌تر و  امکان مصدومیت بازیکنان به خاطر خستگی ناشی از بازی زیاد مثلا فعلا  هیچ تیمی آمادگی خود را برای انجام دیدار تدارکاتی نشان نداده است.

وی ادامه داد: تمرینات ما با نفرات کم پیگیری می‌شود نه بازیکن ما به دلیل  مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی در تعطیلات همراه ما نیستند و این کار را برای  ما مشکل می‌کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن ، اصفهان ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار