سمنان;

توسعه زیرساخت‌های پست هوشمند در استان سمنان

پست هوشمند به دنبال این است که آحاد مردم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دولت الکترونیک بیشتر بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از سمنان  شهرام صادرمدیرکل پست استان سمنان گفت: پست در ایران و متعاقب آن در سطح استان سمنان چه از نظر شکلی و ظاهری و چه از منظر باطنی در حال تحول است.

وی با اشاره به ایجاد تغییراتی در لباس فرم پرسنل و کارکنان پست تصریح کرد: همزمان با تغییر در شکل ظاهری فرم لباس، وسائل نقلیه و موتورسیکلت فعالان پستی و...؛ تغییراتی در کیفیت خدمات‌رسانی پستی به شهروندان نیز ایجاد شده است.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: حجم ترافیک پستی در استان  سمنان طی 6ماهه نخست امسال بالغ بر 10 میلیون فقره بوده که 5 میلیون و 300 هزارفقره آن ترافیک صادره و 5 میلیون آن ترافیک وارده بوده است.

صادر،با اشاره به رونمایی از 9 سرویس جدید در پست کشور، خاطرنشان کرد: این سرویس‌ها که شامل پست‌هایی نظیر: پست ترکیبی، پست مستقیم،سرویس خدمات ویژه شهروندی، سرویس پست لجستیک، پست پخش، سامانه خرید"من و پست"و...است به زودی در استان سمنان نیز فعال خواهند شد.

وی رسالت شبکه پستی کشور را خطیر خواند و گفت: امانتداری و رضایت‌مندی مشتریان از اصولی است که کارکنان شبکه پستی کشور و همچنین استان سمنان باید در رأس وظایف خود قرار دهند.

مدیرکل پست استان سمنان ،از اجرایی شدن پروژه "جی نف"gnaf به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های استان سمنان نام برد و افزود: با اجرای این پروژه در صددهستیم که کد پستی 10 رقمی را ساماندهی و راستی‌آزمایی کنیم.

صادر ادامه داد: با اجرایی شدن جی نف به دنبال اصلاح کدهای پستی و بروزرسانی نشانی ها هستیم تا پست در همه استان ها برای ارایه خدمات دولتی و بخش خصوصی، تنها مراجعه کننده به درب منازل مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه پست کشور تا پیش از این زیان‌ده بوده، خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران ارشد پست جمهوری اسلامی در حال حاضر از نقطه سربه سر گذشته و به سوددهی اندکی رسیده که این گام بلندی در پست کشور است.

وی با بیان اینکه پست در سطح استان سمنان هنوز زیان ده است، اضافه کرد: برنامه ریزی ما در راستای این است که تا پایان سال جاری در استان سمنان نیز به نقطه سربه سر برسیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.