اصفهان؛

دستگاهها برای ارائه خدمات اداری از فناوری اطلاعات استفاده فراگیر کنند

انتظار است فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های پیچیده تر مثل آموزش و خدمات اداری دستگاهها و سازمان ها بطور فراگیر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران  در جلسه بررسی راهکارها و ایجاد بستر برای اجرای طرح دولت الکترونیک در استان اصفهان اظهار کرد: تجربه کاربرد فناوری اطلاعات در تمام حوزه های اداری، اجرایی، خدماتی و فرهنگی در دنیا نشان می دهد که تا 40 درصد بهره وری افزایش می یابد.

نصرالله جهانگرد گفت: ما نیز با احتیاط در برنامه ها و کارها ماموریت داده ایم که تا 30درصد بهره وری از این طریق صورت گیرد.

او اضافه کرد: این امر مهم مسائل مربوط به شبکه های دسترسی و نحوه کاربرد کامپیوتر و برنامه های نرم افزاری و ابزارهای جانبی در کارهای مختلف را شامل می شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در ایران جنبه های موفقی از این امر دیده می شود، تصریح کرد: بخش زیاد از فعالیت بانکداری در کشور متکی به الکترونیک، کامپیوتر و شبکه است و دیگر نمی شود تصور کرد در ایران بانکداری بدون شبکه های الکترونیکی و اینترنتی داشته باشیم.

جهانگرد گفت: در آینده به سمتی خواهیم رفت که بانکها سرویس های بیشتری را ارائه دهند و نیاز به حضور در شعبه برای عملیات جاری بانکی کم شود.

وی افزود: با پیشرفت در این عرصه هزینه های ملی و زمان انجام خدمات کاهش می یابد و مردم براحتی از خدمات بهتر و متنوع تر بهره مند می شوند.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران به اجرای طرح دولت الکترونیک در اصفهان اشاره کرد و گفت: در این استان به دلیل اینکه زیرساخت های خوب سخت افزاری و نرم افزاری و هماهنگی وجود دارد امید است بتوانیم خدمات جدید تر و کاملتری را به عرصه عمومی بیاوریم.

او خاطر نشان کرد: بزودی برنامه های اجرایی این طرح اعلام می شود و امید است خدمات و امکانات بیشتری به شهروندان و مسافران ارائه شود. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.