بذرپاش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاخص‌های اقتصادی مثبت نیست/ بازدید از چند شهرک صنعتی رکود اقتصادی را تایید می‌کند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولتمردان اگر بازدیدی از چند شهرک صنعتی داشته باشند به خوبی متوجه خواهند شد که ما از رکود خارج شده‌ایم و یا خیر.

شاخص‌های اقتصادی مثبت نیست/ بازدید از چند شهرک صنعتی رکود اقتصادی را تایید می‌کند"مهرداد بذرپاش" نماینده مردم تهران با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر عبور از رکود و چشم‌انداز مثبت اقتصادی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شاخص‌های اقتصادی، شاخص‌های روشن و شفافی هستند.

وی افزود: موضوع اقتصاد، موضوعی نیست که بتوان با چند حرف و شعار خوب تعریفی برای آن گرفت،‌ چرا که مولفه‌های اقتصادی شاخص‌های مربوط به خود را دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه متذکر شد: معتقدم در حال حاضر هیچ شاخص اقتصادی غیر از شاخص تورم، آن هم تورم نقطه به نقطه که ناشی از شوک ارزی بوده در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد.

بذرپاش تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌شاخص اقتصادی وضعیت مثبتی به ما نشان نمی‌دهد، تا ما بگوییم از شاخص‌های منفی عبور کرده و به سمت شاخص‌های مثبت پیش‌روی داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به وضعیت رکود اقتصادی در کشور، خاطر نشان کرد: دولتمردان اگر بازدیدی از چند شهرک صنعتی داشته باشند به خوبی متوجه خواهند شد که ما از رکود خارج شده‌ایم و یا خیر.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، بذرپاش ، اقتصاد ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار