عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:متاسفانه به دلیل اینکه ورزش همیشه حاشیه دارد و همه امور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، ناخودآگاه سازمان جوانان در گوشه رینگ ورزش قرار گرفته و آنچنان که باید به مسئله جوانان توجه نشده است.

مصری:سازمان جوانان گوشه رینگ ورزش قرار گرفته است/ تصدی‌گری‌ها صددرصد به خصوصی سپرده شود
عبدالرضامصری، عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درگفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: متاسفانه پیش‌بینی‌ای که دربحث جوانان برای ادغام شدن وزارت ورزش و جوانان و اینکه توجه بیشتری به جوانها خواهد شد، مسکوت ماند و به آن ظلم شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: متاسفانه به دلیل اینکه ورزش همیشه حاشیه دارد و همه امور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، ناخودآگاه سازمان جوانان در گوشه رینگ ورزش قرار گرفته و آنچنان که باید به مسئله جوانان توجه نشده است.

مصری تصریح کرد:شاهد هستیم همه امور تحت تاثیر ورزش قرار گرفته و امیدواریم یا حوزه جوانان مستقل از ورزش شود یا بخش دولتی ورزش و تصدی‌گریها صددرصد به بخش خصوصی سپرده شود و  در واقع ورزش ما بر اجرای فعالیت‌های بخش خصوصی نظارت داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: ادغام ورزش و جوانان موفق نبوده و ما از این ادغام‌ها هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم و در گذشته وضعیت بهتر بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.