لک: قبل از پیشنهاد گیتی پسند از میثاق جدا شدم/ قول قهرمانی ندادم اما به تیم اعتقاد دارم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت؛ طی جلسه امروز صبح با مسئولان باشگاه و رسیدن به تفاهم هدایت تیم فوتسال گیتی پسند را به عهده گرفتم.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:با پیشنهاد و پیگیری مسوولان باشگاه گیتی پسند شب گذشته راهی اصفهان سدم تا امروز صبح جلسه ای داشته باشیم، خوشبختانه موردی که نتوان بر سر آن به توافق رسید وجود نداشت و با توجه به آمادگی هر دو طرف قرارداد برای فعالیت خیلی زود به توافق رسیدیم. 
همانطور که مسوولان خواسته هایی داشتند من هم شروط خود را بیان کردم و از آنجا که در گذشته نیز همکاری داشتیم به نتیجه رسیدیم تا طی یک و فصل و نیم پیش رو در خدمت این باشگاه باشم
وی افرود: قول قهرمانی ندادم زیرا این تیم از ابندای فصل با نظر من اداره نسده بود باید تغییرات تاکتیکی و فردی در تیم اعمال شود تا به خواسته خود نزدیک شوم پس دادن قول قهرمانی تنها برای راضی کردن مدیران کار شایسته ایی نبود.
البته صحبت هایم به این معنی نیست که قهرمانی دور از دسترس است، مث به این تیم اعتقاد دارم و نیدانم با تلاش چشمگیر عیچ چیز دور از دست نیست از یوی دیگر امیدوارم شوک وارد شده به تیم مثبت باشد تا در نیم فصل دوم گیتی پسند جان تازه بگیرد.
لک در خصوص استعفایش از میثاق گفت: همه کم و بیش در جریان مشکلاتی که در تیم میثاق داشتم، بودند و همین مسایل باعث جدایی از تیم تهرانی شد ، تصمیم برای قطع همکاری با میثاق قبل از پیشنهاد کیتی پسند بود همانطور که در نیم فصل نخست نیز جدا شدم اما به اصرار مدیر عامل باشگاه و قول انجام تعهداش بازگشتم.
به نظرم به جایی رسیده بودم که دیگر ماندنم در تیم به صلاح هیچ کس نبود پس با احترام نامه استعفای خود را تحویل خلیلی دادم و طی جلسه ای دو ساعته و ارایه دلایلم با دوستی از هم جدا شدیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار