رضا لک سرمربی گیتی پسند شد

سرمربی مستعفی تیم فوتسال میثاق، با نظر مسئولان باشگاه هدایت تیم گیتی پسند را به عهده گرفت.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اخراج محمود خوراکچی از تیم فوتسال گیتی پسند نخستین نقل و انتقال نیم فصل لیگ برتر رقم خورد تا همه منتظر گزینه جدید سرمربیگری این تیم باشند.
در مدت چند روزی که گیتی پسند سرمربی نداشت اسامی برای این پست به گوش می خورد که اولین و پررنگ ترین آن رضا لک ،سرمربی دو فصل گذشته گیتی پسند بود و البته افضلی و شمس هم در لیست کاندیدا بودند که با توجه به خبر امروز حذف شدند.
در همین راستا طی جلسه ای که لک با مسوولان باشگاه گیتی پسند در صبح امروز داشته، وی به عنوان سرمربی برگزیده شده و امروز مراسم معارفه برگزار می شود.
رضا لک مربی جوان فوتسال ایران در مدت زمان فعالیتش به عنوان سرمربی دو بار با ممصوری قرچک به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال و یک بار با گیتی پسند به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافته بود. همچنین وی دو بار با منصوری و گیتی پسند به نایب قهرمانی اسیا رسیده است.
رضا لک از ابتدای فصل تا کنون با تیم میثاق تهران و با مشکلات فراوان مالی و نفری این تیم نتایجی چشمگیر کسب کرد تا گیتی پسندی ها مجاب شوند بار دیگر وی را به اصفهان ببرند.
طبق توافقات لک و هییت مدیره باشگاه گیتی پسند مدت قرارداد وی برای نیمه دوم فصل جاری و فصل آینده تنظیم شده است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار