موش و گربه بازی مسئولان تیم اصفهانی

مسئولان کاشی نیلو دل خوش به اسپانسرهای قلیان سرایی

تیم فوتسال کاشی نیلو اصفهان در اولین حضور خود در لیگ برتر تجربه های تلخی داشته و دست خوش موج سهمگین حواشی شده است.

  به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از صعود تیم فوتسال کاشی نیلو به لیگ برتر فوتسال کشور حواشی زیادی نشات گرفته از مشکلات مالی همراه این تیم بود تا از خود بپرسیم وقتی تیمی مشکلات مالی و فقر مدیریتی دارد جرا برای صعود تلاش می کند و با چشم بستن روی یک برنامه ریزی راهبردی و بلند مدت در سطح فوتسال حرفه ایی کشور پا می گذارد.
وقتی کاشی نیلو با گرفتن عنوان برتر ساز فروش امتیاز زد و به دنبال مشتری بود باید چنبن رفتارهای غیر حرفه ای را متصور می شدیم ، طی سه ماه انواع حواشی از فروش امتیاز و کناره گیری سرمربی تیم و انصراف ناگهانی و شرکت نکردن در رقابت و بازگشت ناگهانی در پرونده هییت مدیره کاشی نیلو ثبت شد تا به این جا برسیم که تیم داری کار هر شخصی نیست و اگر گیتی پسند نامدار است مدیران خوبی دارد وگرنه اصفهان پر از پتانسیل فوتسالی در دست ماشی نیلو هم بوده است.
حالا با پایان نیم فصل نخست و اغاز مهلت نقل و انتقالات بی تدبیری مدیران این باشگاه بیشتر به جشم می خورد تا در یک بازی موش و گربه تمام تماسهای بازیکنان و کادر فنی با مسوولان بی جپاب بماند و هیچ کس خبر از عاقبت کار نداشته باشد.
البته که در این بین نام مربی اصفهانی که همیشه در کمین تیم های حاشیه زده و بی مربی بوده به گوش میرسد تا در کمال ناباوری ادعای نجات و خرید امتیاز کاشی نیلو داشته باشد اما اگر این شخص قدرتی داشت تا کنون کاری برای خود کرده بود تا از این بیکا،ی نجات پیدا کند.
به مسئولان تیم کاشی نیلو توصیه میکنیم برای یک بار هم شده حرفه ای گری را دستور کار خود قرار دهند و در بعد وعده های کسی نخوابند زیرا با این شرایط به دنبال مشتری این امتیاز باید در قلیان سراهای اصفهان بگردیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار